/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
billig transport til indsamlet
Fra : ladies
Vist : 648 gange
323 point
Dato : 01-11-06 09:45

hej venner.
jeg har virkelig brug for et godt tip/ide/råd/hjælp,
er der nogen der har ideer eller et godt råd eller kan hjælpe til hvor det er billigst eller nogle der kan hjælpe t få sendt babytøj ned til malawi til de forældreløse
der er samlet en de babytøj -babyting ind-men HJÆLP postdanmarks fragtpriser er vilde 1500 kroner for 20 kilo og man skal ikke sende almindelige pakker da de for det meste forsvinder det er alle dem jeg har sendt til min søn gjort-
her kort historie eller se evt min søns hjemmeside hvor der står om det hele
min søn tog for et par år siden til malawi og arbejdede med forældreløse børn og med aidspatienter,
så blev han forelsket i en lokal pige tog hjem- tjente lidt penge i et ½ år til at kunne forsætte projektet
tog så ned i januar og forsatte projektet giftede sig og fik så forleden tvillinger, meget små men raske
og vi ville så samle tøj ind til de forældreløse børn han arbejder med/for og det går godt med at samle tøj ind ovs derer kommet MEGET.
, skønt .
jeg ville have betalt transporten af dem men HJÆLP 1500 for 20 kilo og der er nok 60-80 kg nu og der slår min pension ikke til.

JEG BEDER IKKE OM PENGE MEN OM TIP TIL ET BILLIGERE ALTERNATIV MÅSKE GRATIS TRANSPORT AF TINGENE
eller ideer til hvad man kan gøre for at det kommer derned så billigt som muligt,
MEN selvfølgelig ville det da være dejligt hvis DER BLEV SAMLET MERE OG FOLK SELV SENDTE DET NED ELLER SENDTE ET TILSKUD
til forsendelse af det indsamlede men et godt råd eller ide eller viden om hvordan vi kan få det derned uden at skal betale de dyre takster ville være MEGET MEGET
skønt se evt hjemmesiden min søn har lavet med billeder fra landsbyen/og hans tvillinger/ befolkningen og om projekterne, beretninger ovs.
i kan svare her eller maile på min mail som er kristinas@mail.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-06 09:47

giv det til røde kors

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-06 09:48

btw - ingen kan se din søns hjemmeside når du ikke lægger link dertil

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 01-11-06 10:01

www.pultera.webbyen.dk undskyld troede jeg havde sat linket

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-11-06 13:11

muligvis kan dan dissing hjælpe

http://dienesminde.dk/om%20foreningen.htm

han plejer at være god for en snak, og I er jo i samme båd, så at sige.

flot at I orker.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 323 point
Dato : 05-11-06 12:23

Prøv at kontakte en eller flere af organisationerne, der har relationer til
Malawi
http://www.maf.dk/maf_dk.htm
http://www.u-landsnyt.dk/organisationer.asp
http://www.ms.dk/sw692.asp
Håber, du får held med dit forehavende. Det er et beundringsværdigt initiativ !

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-11-06 17:43

En mulighed mere http://www.adra.dk/Default.aspx?ID=52

Held og lykke med projektet.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 22-11-06 10:34

Tak for svaret Balcanard.
takker mange gange de har lovet fra ms og tage det med

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-11-06 18:42

Velbekomme - godt du fandt en løsning