/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til Blog
Fra : Surf
Vist : 677 gange
30 point
Dato : 31-10-06 14:22

Jeg vil gerne have at min side blive til en blog nu. men har problemer med at starte det op. det er wordpress jeg bruger

Og vil gerne have at vide om det er rigtig det jeg har gjorde nedenunder der

La os sige at det er happy_dk med db navn og db bruger navn og happyman er mit password til det som ikke er det. men la os bare sige at det er

er det så den rigtig setning der

define('DB_NAME', 'happy_dk'); // The name of the database
define('DB_USER', 'happy_dk'); // Your MySQL username
define('DB_PASSWORD', 'happyman'); // ...and password
define('DB_HOST', 'localhost'); // 99% chance you won't need to change this value

// You can have multiple installations in one database if you give each a unique prefix
$table_prefix = 'hpm_'; // Only numbers, letters, and underscores please!

og

http://boker.dk/logind1.JPG

efter at jeg har skrivet mit username og password rigtig fået jeg

http://boker.dk/logind2.JPG

det her

så okay være så venligt at forklar mig hvad der gik galt her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 14:45

Hvis du lukkede nogle af dine 157 spørgsmål, kunne det være forslagene ville vælte ind

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-10-06 14:47

Nogen der kan hjælpe mig her

Kommentar
Fra : drala

Dato : 31-10-06 16:41

Nordsted1 har ret, det er rimelig dårlig stil at have 157 ubesvarede spørgsmål...
Prøv at lukke nogle af dem/ dem alle så kan det jo være folk er mere hjælpsomme ?

Drala

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-10-06 17:12

hahahaha

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 17:15

Ja ja, den er ler sidst ler bedst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 17:16

Jeg har fuld forståelse for at man kan glemme at lukke nogle af sine spørgsmål, men jeg ved du er blevet gjort opmærksom på det tidligere......

Kommentar
Fra : drala

Dato : 31-10-06 17:18

Må da håbe folk får øjnene op for hvem det er man hjælper...
Det er åbenbart ikke alle der er lige taknemmelige for hjælpen.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-10-06 17:24

prøv at høre her. der er masse af dem som ikke er blivet besvaret rigtig på. der er kun kometar og ikke nogen svar

Jeg vil gerne fordi det giver nogen point til mig. men lige nu har jeg ikke tid. skal snart spisse

Og jeg har fundet ud af det den version af wordpress jeg bruger var 2.0.5 og den er altså bugged. så jeg bruger nu 2.0.4

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 18:03

Surf.... På de af dine spørgsmål, hvor du ikke har fået et brugbart svar, dem kan du annullerer.

Det med du skriver, det giver nogle point til dig, forstår jeg ikke, point bliver trukket fra dig, i det
øjeblik du sender spørgsmålet, men annullerer du får du 5 point retur.

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 30 point
Dato : 31-10-06 18:40

define('DB_NAME', 'happy_dk'); // The name of the database
define('DB_USER', 'happy_dk'); // Your MySQL username
define('DB_PASSWORD', 'happyman'); // ...and password
define('DB_HOST', 'localhost'); // 99% chance you won't need to change this value

I de to første lijer skal jeg bruge det brugernavn jeg fik af mit hotel for at kunne uploade +_wrdp1
I den 3. linje skal jeg bruge en stribe store og små bogstaver og tal, som jeg fik da jeg hentede wordpress
I den sidste linje bruger jeg mit webhotels ip-adresse…

…så sku' man gerne komme til dit: http://boker.dk/logind1.JPG

…hvor jeg indtaster mit selvvalgte brugernavn og password...

Min adgang til wordpress er en service mit hotel ...
- måske det er en hel del nemmere at installere wordpress ad den vej...

Ellers er der et udmærket dansk forum :http://blog.rander.dk/wp-dk/ - hvor der måske er noget du kan bruge...

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-11-06 02:45

Og svaret jeg på nogen fået jeg også point

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 01-11-06 02:49

Tak for svaret annvibeke.