/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
min kat er gravid
Fra : makilros
Vist : 925 gange
241 point
Dato : 31-10-06 00:07

Jeg har en Maine coon kat på 1 1/2 år hun er gravid ca 22 dage henne. Faldt ned af trappen i dag og nu kommer der lyserødt ( blod-vand) ud.. er hun ved at abbotere?Det var kun en smule,men er urolig for hende. Hej fra marianne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-06 00:28

Jamen så synes jeg faktisk, at du skal ringe til dyrlægevagten og forhøre dig.

For det er slet ikke normalt, at der skal komme noget blodlignende vand, så det kunne tyde på der er sket et eller andet.

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-10-06 01:12

Selvfølgelig skal dyrlægen kontaktes.

Accepteret svar
Fra : Bettina78

Modtaget 241 point
Dato : 31-10-06 01:30

Jeg har været inde på en masse forskellige sider og læse om katte og graviditet, og ingen steder står der noget som helst om at de kan bløde, tværtimod, så ser det ikke ud som om katte overhovedet skal bløde på noget tidspunkt.... så jeg er ret overbevist om at der er noget der ikke er som det skal være...
Jeg synes du skal ringe til dyrelægen, og egentlig helst nu, for det kan da blive farligt for din kat, hvis der er noget helt galt...
Krydser fingre for hende...
pøj pøj

mvh. Bettina

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-06 09:20

afsted til dyrlægen med dig før det er forsent

Godkendelse af svar
Fra : makilros

Dato : 31-10-06 10:10

Tak for svaret Bettina78.

Kommentar
Fra : Bettina78

Dato : 31-10-06 10:57

var så lidt makilros..
Tak for point..
Hvordan går det med hende???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-06 11:11

Har du været ved dyrlægen med den kat?

Hvis vi nu antager, at der er sket et eller andet sådan at en eller flere killingefostre er døde, så varer det ikke længe før de begynder at gå i forrådnelse, hvilket kan have fatale følger for katten.

Så vent ikke for længe.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-10-06 12:25

Hej har du været ved dyrlægen med din kat og hvad sagde han/hun så ?

Kommentar
Fra : makilros

Dato : 01-11-06 00:17

Vil bare lige fortælle at har været til dyrlægen. Hun er o.k. 5 små killinger kunne han tælle.Men passer godt på hende nu ikke flere trapper. tak for alle jeres svar. hej fra marianne