/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
arkivalieonline ?hvad er det
Fra : larsromer
Vist : 1755 gange
80 point
Dato : 30-10-06 22:31

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Exception of type System.OutOfMemoryException was thrown.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.OutOfMemoryException: Exception of type System.OutOfMemoryException was thrown.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[OutOfMemoryException: Exception of type System.OutOfMemoryException was thrown.]

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300

Kommentar
Fra : larsromer

Dato : 30-10-06 23:01

er det altid så svært at komme ind på arkivalieonline.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-06 06:24

Næh det går udmærket her.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 31-10-06 16:06

nej det plejer at være let nok..kan være de roder der inde er der faktisk hver dag..
hilsen johnni.

Accepteret svar
Fra : johnni

Modtaget 80 point
Dato : 31-10-06 16:10

du kan jo prøve den her i mellem tiden..
http://www.familysearch.org/Eng/default.asp

Godkendelse af svar
Fra : larsromer

Dato : 03-11-06 14:50

Tak for svaret johnni.