/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mp3 og film afspiller
Fra : Geep
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 30-10-06 18:34

I de sidste par uger har jeg ledt efter et godt alternativ til Winamp, et alternativ der ikke bruger for mange resourcher. Jeg endte med at installere winamp classic uden modern skin support, men ved endnu ikke om det var den bedste løsning.
Nu leder jeg efter et godt alternativ til Media Player. Indtil videre bruger jeg media player classic og synes egentlig at den virker udemærket, men vil gerne høre om der er nogen der har god erfaring med nogle andre programmer.

Geep

P.s. Jeg er også ret kræsen omkring brugerfladen og designet af programmet..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-06 18:56

Denne har jeg fået varmt anbefalet af en anden kandubruger, men har ikke selv fået den afprøvet

http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio/

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 30-10-06 19:23

Den ser ikke så tosset ud, men den ser ud til at æde en del hukommelse..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-10-06 23:23

VLC mediaplayer er ikke tung at danse med, og har ikke alle de begrænsninger som WMP
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-10-06 05:23

Min favorit. Kan varmt anbefales http://www.quinnware.com/