/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
www.digi-world.dk
Fra : vaxen
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 30-10-06 17:52

Er der nogen af jer, der kender dette firma?

Jeg fandt en harddisk via edbpriser.dk og bestilte den hos Digiworld... Der var en leveringstid på tre dage - det er nu en måned siden.
Jeg har har skrevet flere mails til dem uden at få svar. Der er ikke noget tilgængeligt telefonnummer, så det er lidt halvsvært at komme i kontakt med dem.
Heldigvis er pengene ikke trukket fra kontoen, men det kan da lige passe, at jeg får bestilt et andet sted, og så går hele møllen i gang...

Er der nogen af jer, der har erfaringer med denne forretning?

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 17:58

stop overførslen fra banken da hvis du har bare den mindste mistanke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 18:00
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 18:00

så kan du lære at læse kan du

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-10-06 18:04

....skægt... jeg har ikke skænket det en tanke at stoppe udbetalingen fra banken.... Det kommer til at ske straks de åbner i morgen!!!

Egentlig har jeg ikke nogen mistanke som sådan - jeg har aldrig oplevet at få dårlige henvisninger fra edbpriser.dk. Men det er irriterende at vente på et produkt, der aldrig dukker op. Min far skulle have haft computeren med den nye harddisk med til Sjælland i efterårsferien, så der er da hamrende irriterende, at de ikke overholder leveringsdatoen.... Nu får han den først til jul - ellere rettere, min tolvårige lillesøster får først sin computer til jul...Og det er den eneste, hun kan spille Sims på, så hun er noget ærgerlig... Dumme dem

Linket som du sendte mirit, har jeg selvfølgelig benyttet mig af for flere uger siden

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-10-06 18:05

Citat
så kan du lære at læse kan du

Joooo... faxnr

Hvem skal have et læsekursus?

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 18:09

Lige hvad jeg ventede på du ville svare vaxen

håber det går godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 18:11

Digi World I/S
Baungårdsvej 33
6600 Vejen
Telefonnummer: 75381177
E-mail adresse: info@digi-world.dk

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-10-06 18:12

Det håber jeg også

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 18:13

jeg kan forresten heller ikke finde se nr - øhh ? ikke særlig tillidsvækkende

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-10-06 18:26

CVR: 29019789

Det står i linket, du sendte....

Tak for nummeret - fandt du den via hjemmesiden?

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 18:40

75381172 står både som fax og tlf nr vaxen - det hele fra hjemmesiden.

har sådan et billede af en garage med et minilager - bare ikke af hvad det består af

cvr nr - øv du KAN jo læse

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-10-06 19:30

jeg kan med min voldsomme gode vilje ikke se at det også er et telefonnummer... Desuden er det eneste, man får i den anden ende, når man ringer til et faxnr. er hylen i mange tonearter

Ikke desto mindre vil jeg da forsøge i morgen...

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 19:32

hov vaxen - så læste du ikke indlægget lige før

de har nok sådan en kombineret telefon/fax - det er også ret bekvemt for at undgå ubehageligheder