/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Løn hos Jensens Bøfhus
Fra : upyoursmate
Vist : 3998 gange
100 point
Dato : 30-10-06 12:40

Er der nogen der ved hvad en restaurantchef og en køkkenchef tjener hver især om måneden hos Jensens Bøfhus?

Mvh. U.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-10-06 13:27

Ja

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-10-06 13:40

Lønnen hos Jensen's bøghus hører til de laveste her i landet.
Det er en af grundene til deres store personaleudskiftning.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 30-10-06 13:48

Stouenberg: Meget meget meget morsomt.

hawaii7: Det tror jeg ikke er rigtigt. En ufaglært tjener tjener hos Jensens 125 kr. i timen.

Og til Stouenberg (og andre knivskarpe komikere): Er der nogen der kan oplyse mig om hvor meget i kroner og ører en restaurantchef og en køkkenchef tjener hver især om måneden hos Jensens Bøfhus?

Accepteret svar
Fra : henrikls

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-06 14:08

Jeg ved det også.

til det alvorlige, de har 23-25000 om mdr, men så skal de også tage de timer der er, og ved ansættelsen bliver der sagt, at det er meget lidt DEN har extra, Men det jeg kender til det, så er de ofte oppe på 180 - 200 timer om mdr. også er lønnen sku lille.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-10-06 15:22

Så skal du bare se når jeg er morsom "upyours..." - jeg svarede blot på dit spørgsmål...

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 31-10-06 18:47

Hvad med at sende en uopfordret ansøgning, i kan jo evt søge om at starte med opvasken...

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 01-11-06 15:13

Tak for svaret henrikls.