/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hemsestige?
Fra : yesboss
Vist : 3260 gange
50 point
Dato : 29-10-06 18:29

Hej jeg mangler et stigesystem til min hems. Den skal være en del af væggen, men den må ikke være breder end 25 cm da den skal være på en stump væg bagved en dør. Hvor kan jeg finde en sådan? princippet må gerne være som skorstenstrin!
Materialet er hip som hap!

Yesboss

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-10-06 21:32

Prøv at forelægge dit behov hér
http://www.woodstep.dk/spec.asp?pid=59&id=8
Citat
WOOD STEP kan tilbyde sine kunder en profesionel vejledning, som sikrer, at kunderne altid får mulighed for at vælge den rigtige løsning, som er individuelt tilpasset kundens behov, krav og ønsker til design. WOOD STEP tilbyder ved ordre at foretage kontrolmåling på byggepladsen.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 03-11-06 15:01

Har prøvet Woodstep, de skriver ikke tilbage!!

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 25 point
Dato : 03-11-06 23:08

Det kan de ikke være bekendt!

Prøv at spørge en tømrermester i dit område. Hvis han ikke kan hjælpe, har han helt sikkert nogle, han kan henvise til.

Kommentar
Fra : blank

Dato : 05-11-06 14:11

Hvad med at lave en stige, der hænger på væggen når den ikke bruges?

I vores tidligere sommerhus havde vi sådan en. Den fyldte næsten ingenting, når vi ikke brugte denne og alligevel fyldte den ikke så meget, når den var i brug.

Kommentar
Fra : farai

Dato : 06-11-06 15:47

hej yesboss
hvis du har ekstra plads for enden af hemsen kan du skære en lem, sætte en stige under
og gå op gennem lemmen, det løser pladsproblemet.

Godkendelse af svar
Fra : yesboss

Dato : 08-11-06 22:41

Tak for svaret Balcanard.