/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Banner til fckvest.dk!
Fra : S.Riis
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 02-01-03 21:18

Jeg står og mangler en bar til fckvest.dk
Jeg er i gang med et nyt design, og dertil mangler jeg en bar, som enten skal bestå af flash eller et billede. Farverne er #A8C0D9 og #426B84, med målene 691x82 px.

Jeg havde forestillet mig at man evt. kunne bruge vestjylland fra danmarkskortet som et vandmærke.... Men jeg er ikke så hardcore til grafik. Sidens baggrund er #426B84 og derfor skal billedets baggrund også være det. Kom med forslag.

Der er desværre tale om ulønnet arbejde..

Forslag bedes sendes til zenzz2k@hotmail.com.

PÅ forhånd tak!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 00:12

- Altså, der er hurtige løsninger og - lidt for - hurtige løsninger. Det her
er vist en af dem....
kh
Bjørn

"S.Riis" <S.Riis.news@kandu.dk> wrote in message
news:F71R9.23653$Hl6.2447841@news010.worldonline.dk...
> Jeg står og mangler en bar til fckvest.dk
> Jeg er i gang med et nyt design, og dertil mangler jeg en bar, som enten
> skal bestå af flash eller et billede. Farverne er #A8C0D9 og #426B84,
> med målene 691x82 px.
>
> Jeg havde forestillet mig at man evt. kunne bruge vestjylland fra
> danmarkskortet som et vandmærke.... Men jeg er ikke så hardcore til
> grafik. Sidens baggrund er #426B84 og derfor skal billedets baggrund
> også være det. Kom med forslag.
>
> Der er desværre tale om ulønnet arbejde..
>
> Forslag bedes sendes til zenzz2k@hotmail.com.
>
> PÅ forhånd tak!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 00:38

Studio Smalbro skrev:

> - Altså, der er hurtige løsninger og - lidt for - hurtige løsninger.
> Det her er vist en af dem....

Også min tanke.

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 00:59

Kurt Lund skrev:

> - der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Velkommen i klubben.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kommentar
Fra : S.Riis

Dato : 03-01-03 13:40

Ingen der vil prøve at lave noget?

Kommentar
Fra : S.Riis

Dato : 03-01-03 13:42

Har nemlig ikke modtaget noget pr. mail...