/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Symantec Removal Utility igen
Fra : Fijala
Vist : 466 gange
10 point
Dato : 29-10-06 16:56

Til hvem det nu måtte interessere

Se denne tråd, nu anbefaler selveste "antivirus kongen" sti_s at man skal bruge online scanneren
http://www.kandu.dk/spg95688.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 16:59

tænkte på at skrive det til dig - men kaffen kom i vejen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:01

og så om igen - det var symantecs side så selv

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-10-06 17:18

Den side jeg havde fundet var jo bare en lille beskrivelse hvor til så efterfølgende de henviser til Symantec

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:21

hvordan gik det - installerede du og afinstallerede igen ??????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-10-06 17:48

Jeg fik ikke lige tid til det da fruen kom hjem fra arbejde og der var nu tid til hjemme-søndagshygge istedet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 17:54

f******´s god undskyldning

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-10-06 18:03

ja ikk og i aften skal vi til et lille hyggelig møde med en masse venner hvor vi skal lave forberedelser til et sølvbryllup og i morgen er det min ugentlige kortspil aften

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 18:15

hyggeligt med begge dele ... dig/jer der har sølvbryllup ?????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-10-06 18:46

nej nej der er et par i kortklubben, vi har skam 5 år endnu til sølvet. Tænk på at jeg jo kun er en ung knægt på 45 og fruen er 43

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 10 point
Dato : 30-10-06 18:59

sådan et par teenagere

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 15-11-06 20:03

Tak for svaret miritdk. Jeg har ikke fået noget afprøvet men du får lige disse point for det er godt nok længe siden nogen har kaldt mig teenager

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-11-06 20:06

hehe så gør jeg det da igen - TEENAGER !!!!

det er ski da ikke hvor gammel man er men hvor gammel/ung man føler sig - ikk´ ??