/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Animations kunstner ??
Fra : knh15
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 29-10-06 14:07

Citat
Carpe diem

http://www.gifs.dk/ani/dyr00/dyr/dyr394.gif
http://www.gifs.dk/ani/dyr00/dyr/dyr392.gif
http://www.gifs.dk/ani/dyr00/dyr/dyr399.gif

Er der nogle der kender "Kunsteren" til disse animerede giffer. Eller et sted hvor jeg kan finde flere. Jeg syntes de er vildt godt og kunne godt tænke mig og se nogle flere. De er lavet i alle mulige slags dyr.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 14:13

du skal blot lede efter gratis/free animationer/animations

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 14:20

ps under copyright på siden du henviser til står der de er hentet rundt omkring på nettet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 14:29

Hvis du er ejer af siden gif.dk kan jeg ikke fostå dine Copyright´s da du ingen har, du har jo selv hentet dem andre steder, og kan derfor ikke skrive, hvad de må bruges til.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 29-10-06 14:30

Ja det ved jeg godt. Det var kunstneren til animationerne jeg spurgte om

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 29-10-06 14:32

Jeg er ikke ejeren..... Jeg søger navnet på Kunsteren af animationerne. Jeg har selv fundet disse og vil gerne finde ud af hvem der har lavet dem

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 29-10-06 14:38

http://www.animationfactory.com/en/search/index.mc?cid=E12&q=cow som medlem kan du spørger efter kunstneren

Godkendelse af svar
Fra : knh15

Dato : 29-10-06 14:50

Tak for svaret miritdk.
Tak for adressen. Det er godt nok mange penge, men det er jo ikke din skyld. Jeg er meget glad for din hjælp. 1000 tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 15:53

selvtak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 15:59

du kan med held søge på free 3D animations og finde masser andre gratis gif på de forskellige søgemaskiner

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 29-10-06 17:23

tak igen for din hjælpsomhed..... jeg elsker ani. giffer og det arbejde folk lægger i dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:29

hvad med at prøve selv ???? det er faktisk både sjovt og særdeles lærerigt

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 30-10-06 06:59

Uha ja, jeg har tænkt på det og jeg har psp på min pc. Men ikke haft modet, jeg kender ikke nok til psp. Men ja det vil jeg da gøre en dag