/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pump and Circumstance
Fra : vil.du
Vist : 1202 gange
100 point
Dato : 29-10-06 13:22

Hej alle.

Er der mon en af Jer der kan hjælpe mig, jeg skal bruge et link hvor jeg kan gå ind og høre

Citat
Edward Elgars komposition Pump and Circumstance

Jeg har ledt og ledt men kan ikke finde det nogle steder

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-10-06 13:26

Land of hope and glory, tralalalala - fantastisk stykke musik!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 13:30

har du realplayer kan du høre den her http://www.handmadewebsites.com/jimbo.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 13:32
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-10-06 13:37

fortsæt min egen, fortsæt, mer' mer' mer

Edward Elgars komposition/version Pump and circumstance

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-10-06 14:13

Jeg kan synge den for dig

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-06 14:21
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-10-06 15:19

Jammen, hvor er resten af det flotte stykke musik - jeg kan det næsten i søvne...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-10-06 16:01

Når du er færdig med at pumpe, så hedder det Pomp and ...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 16:30
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 16:31

edward elgars er da umulig at finde

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 29-10-06 17:00

Hej til Jer.

Sødeste Mirit > Mange tak for al din ulejlighed
De links du fandt frem til, havde jeg selv fundet men jeg er jo lidt småunderlig og ville hellere have en meget mere enkel version. Men du har så utrolig meget ret - dette pragstykke af musik er noget af det flotteste og smukkeste der nogensinde er bedrevet, i hvert fald efter min mening og tydeligt osse efter din

Moster Glad > Hvis ikke jeg havde fået løsningen hér, så havde jeg hjertens gerne hørt dig synge den!! Jeg er 100% sikker på at det ville være en nydelse og faktisk vil jeg meget gerne høre dig synge den - kan jeg komme til det på en eller anden måde? (Jeg er ikke god til computerdims men stik mig et link, så kan jeg finde ud af at trykke på det ).

Teil > Tusind tak for din, altid, så hjertelige, velmenende og venlige måde at sige tingene på, var der flere af din slags i denne verden, ville den se helt anderledes ud Ville du ellers noget? Glente du at sætte linket ind, eller havde du bare ikke svaret?

Balcanard > Just PRÆCIS - og mange tak! Ikke nok med at den er spillet ganske enkelt og nem at høre detaljerne i - jeg får endda noderne med - tusind tak, du har reddet min kommende uge

Tak for hjælpen!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:09

balcanards link fik mig til at forsøge at spille den - på mit gamle keyboard - det vil jeg ikke udsætte andre end mig selv for

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-10-06 17:21

Velbekomme - glad for at du syn's om linket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:23

Kommentar
Fra : xpgubyno2

Dato : 29-10-06 17:25

Prøv lige denne site

http://www.youtube.com

Du skal bare search efter den så kommer der flere hit.

Mvh XP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:25

HMMM - teksten forsvandt - hvor vides ikke

men også tak til balcanard herfra (har vist ingen naboer hjemme )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:27
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-10-06 17:28

Mirit, prøv at synge samtidig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:30

hvem er ond nu *G*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-10-06 17:34

Citat
Teil > Tusind tak for din, altid, så hjertelige, velmenende og venlige måde at sige tingene på, var der flere af din slags i denne verden, ville den se helt anderledes ud Ville du ellers noget? Glente du at sætte linket ind, eller havde du bare ikke svaret?

Tack for dine venlige ord, jeg er rørd til tårer. Et link til din pumpemusik gad jeg ikke lede efter.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-10-06 17:39

Ville ikke være ond - bare drille lidt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 17:42

dybt såret (naaaaaaaaaaahh)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-11-06 22:29

Nåh ja Teil - nu var jeg lige herinde og kigge fordi jeg fik en mail. Jeg kan se at du såmænd heller ikke er for go ' og dét endda i det danske? Én ting er at jeg laver en bøf udi det engelske - men du laver bøf i vort eget sprog

..søg og du skal finde

I øvrigt fik jeg STOR glæde af dit link Balcanard. det skal du da lige vide, nu hvor jeg er her igen
Så endnu mere tak!

Vh Dorthe.