/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Pizza!!!!!!!!!!!
Fra : bassenborg
Vist : 613 gange
15 point
Dato : 02-01-03 21:09

Hej alle, og godt nytår!!!

Hvordan laver man en rigtig god pizza? Er det vigtigt med ovnen eller underlaget som pizzaen bager på?

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 02-01-03 21:20

Bagepladen skal være i ovnen mens ovnen forvarmer..derefter skal pizzaen på pladen...! men en god pizza bestilles...dem man selv laver smager af crap !

Accepteret svar
Fra : tjuel

Modtaget 25 point
Dato : 02-01-03 21:40

Man kan købe en stenplade til at lægge i ovnen, så får man noget af den samme effekt som rigtige stenovne.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-01-03 11:21

Det bedste resultat kommer hvis du bruger durum hvedemel, som i en rigtig pizzabund. Det giver den ægte crust og bunden er nok det vigtigste, fyldet er smag og behag, men fundamentet er altid det samme. Hvis du f.eks. også bruger lidt groft polenta(Majsmel) i dejen, bliver det ekstra godt!

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 03-03-03 21:28

Tak for svaret tjuel.