/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
HEj med Jer...
Fra : Schien
Vist : 249 gange
20 point
Dato : 29-10-06 12:30

Nogen der ved hvor man kan skaffe dig en bulldog i sønderjylland og den skal være sort eller hvid og må max koste 3000kr

Jeg vil have sådan en fordi jeg har passet en meget tid jeg syntes de er gode og gå tur med og lege med og de er gode til at beskytte en og de er gode til mange andre ting jeg leder ik efter en fordi det er en stærk hund jeg synte den er rigtig rar og have og nem og forstå det den ville

og jeg er en type der sælger meget om bulldogs og cheffer osv

Hvis det er nogen som har en hvalp ¨på ca 6 uger til 10 uger så vare sig til vil max give 3000kr for en det er lige meget om den er fransk eller am... jeg kan godt begge sprorg

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 12:34

Citat
6 uger til 10 uger

Skal den ikke lige opdrages af forældrene først.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-10-06 12:34

3000 for en HUND??

Hvis du vil have en hund af en bestemt race, så skal du regne med at den koster ca 3 gange så meget.

En modehund koster fem gange så meget, cirka..

Annuller spørgsmålet
Fra : Schien

Dato : 29-10-06 12:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål