/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Macromedia Flash?
Fra : Katka
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 02-01-03 20:09

Når jeg er på min internetbank dukker der der en advarsel op, om at jeg kan vælge at
installere Macromedia Flash Player6 eller lade være hvis jeg ikke har tillid til den.
Jeg siger nej, men den er meget ihærdig og dukker hele tiden op. Hvad gør den godt for
og hvad skal man bruge den til, skal jeg passe på ikke at installere den?
Mange spørgsmål men jeg er nysgerrig.
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 02-01-03 20:21

Hej Katka,

Denne Macromedia Flash bruges blandt andet til at afspille DR- radio programmer...

Så det må vist siges at være harmløs

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 02-01-03 20:38

det kan jo være at din internetbank har en interaktiv side som kræver MFP6, for at kunne blive vist korrekt.
Så installer den bare. Den er harmløs

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-01-03 20:40

Hent både Macromedia Shockwave Player & Macromedia Flash Player her http://sdc.shockwave.com/downloads/ så er du sikker på du får den nyeste shockwave og flashplayer er nærmest uundværdlige hvis man surfe på nettet

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-03 20:56

Den kan du dårligt undvære, men godt du er skeptisk. Du skal bruge den Macromedia på mange sider for at se siderne korrekt og den kan varmt anbefales.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 02-01-03 22:14

Katka, Macromedia Flash er ganske harmløs, som allerede er beskrevet.
Husk, du er ikke forpligtiget til at acc. et Formodet Svar
mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : Katka

Dato : 07-01-03 21:35

Tak for svaret als. Jeg kan godt lide at du siger jeg skal være forsigtig, og jeg har
installeret den.
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-01-03 21:45

Jeg spørger også gerne en gang for meget end en gang for lidt især omkring pc-sikkerhed, så det var helt rigtigt af dig at stille spørgsmålet her på Kandu. Ha' en fortsat god aften og tak for points! mvh als