/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Beskytte et ark med pivotabel
Fra : Tobster
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 28-10-06 18:33

Kan man beskytte et ark med en pivotabel i, så tabellen stadig virker? Dvs at den kan opdateres.

Min case:

ark 1: en sælger taster data ind.
ark 2: Her skal sælgeren kunne SE statistikker. Kun se - ikke rette.

Men jeg kan ikke skrivebeskytte dette ark uden den melder fejl ved opdateringen.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 29-10-06 16:48

Så vidt jeg ved, skal du fjerne beskyttelsen mens du opdaterer

Mvh
Helge

Accepteret svar
Fra : hr_hvalsoe

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-06 17:03

Hej Tobster

Du skal fjerne arkbeskyttelsen før tabellen kan opdateres.

Jeg har tidligere løst problemet ved at optage en makro, som fjerner arkbeskyttelsen, opdaterer tabellen samt lægger beskyttelsen på igen.

MVH

Lars

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 15-12-06 14:34

Tak for svaret hr_hvalsoe.