/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opgrader fra 3310 til 3330!!!
Fra : bassenborg
Vist : 454 gange
25 point
Dato : 02-01-03 19:31

Godt nytår

Er der nogen der ved hvordan man opgraderer fra 3310 til 3330, eventuelt hvor man kan få det gjort, og hvad det koster (Randers området).

Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 35 point
Dato : 02-01-03 19:59

Hej Bassenborg

Dén opgradering lader sig kun gøre, hvis du er (formentlig) den første i DK, der har fået fingre i en 3310, der er bygget på "indmaden" fra en 3330 (Nokia har efter sigende praktiseret denne fremgangsmåde, når de har manglet hw til 3310).

HVIS - hvilket er stærkt usandsynligt - du er i besiddelse af en sådan telefon, er den forsynet med dobbelt så meget RAM som en 3310, og det er en forudsætning for at opgradere til 3330. Programmellet til 3330 fylder mere end til en 3310, og derfor lader en opgradering sig ikke gøre (...medmindre altså, at du har haft mere held, end der kræves for at have 7 rigtige i Lotto).

Derimod lader det sig snildt gøre at opgradere til 3315, hvilket du kan læse om i utallige spørgsmål og kommentarer på denne side.

Jeg håber, det var tilstrækkeligt svar - hvis du ikke ved, hvor meget RAM, din telefon er forsynet med, kan du få en unlocker til at læse den for dig; det skal han formentlig ikke have noget for.

Mvh

NKSDK

Nokia unlocking og sw-opdatering i Viborg
sivebaeks@io.dk