/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Lyserøde jordplanter"
Fra : Franksp
Vist : 685 gange
50 point
Dato : 27-10-06 01:07

Her er en KanDu bruger, desværre husker jeg ikke navnet, men jeg lovede at sende stiklinger af lyserøder jordbærplanter. Min computer her været "gået ned" i lang tid. Så jeg har købt en ny. Desværre har jeg mistet din adresse. Hvis du læser denne meddelelse, så skriv til mig igen, så vil jeg sende dig stiklinger af den lyserøde jordbærplante.

Der er mange stiklinger nu.

Venlig hilsen

Franksp

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-10-06 06:25

ØV jeg elsker jordbær, men min altankasse er for lille.
Nej det var ikke mig du havde lovet det,
så jeg må nøjes med at ønske dig med din nye komputer.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-10-06 08:00

jeg kan også sende, hvis du ikke har nok, franksp.

natmaden, de er så små, så de godt kan stå i en altankasse. de er hurtige til at brede sig, kan jeg hilse å' sige.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-06 09:41

Franksp

Har du set i dine private indlæg, hvis det er. der du har skrevet med brugeren.

Så kan du jo sende en ny PB

Jeg kan kun se at du i dette spørgsmål har skrevet med en bruger om jordbær

http://www.kandu.dk/Spg87505.aspx

Så mon ikke det er den bruger du skal have fat i

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 27-10-06 10:53

Tak for svaret ans.

Det er lige den rigtige. Tusinde tak for hjælpen. Jeg skriver en PB til vedkommende

Mvh
Franksp