/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Jeg kan ikke sende E-Mail.
Fra : jensegon
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 26-10-06 20:24

Jeg kan ikke sende E-Mail fra min bærbare computer, når jeg forsøger kommer der nede i højre hjørne en 5 gange 4 cm skilt hvori der er en rund gul-sort kugle og der står symantec. Derunder står der Scanning messge 1 of 1. Det skal siges da jeg købte computeren, var der Norton AntiVirus på den , men jeg har ikke fornyet det, da det blev foreslået. Er der en der har et godt råd siger jeg på forhånd mange tak. (NB.Sidst jeg havde brug for at sende E-Mail var der ingen problemer).

VH. Jens

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-06 20:32

du skal installere et andet antivirusprogram og fjerne det gamle - hvilken version af norton er det ???

hvad er din udbyder så vi kan finde ud af dine mailproblemer

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-10-06 20:44

Du skal afinstallere dit gamle Virus/ Firewall program først, ellers får du problemer med at installere et nyt, da dit gamle SIGER VIRUS.

Problemet, er sikker opstået efter din MIDLERTIDIGE LICENS er udløbet, og du ikke har betalt for nyt, så væk med det gamle før du prøver noget NYT, ellers går det galt.

Husk at hente det nye, før du smider det gamle væk, da der ellers kan komme VIRUS med ned.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-06 21:10

norton skal ud det er indlysende - men uden respons om udbyder og fejl osv nytter gode råd ikke

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-06 21:49

Norton vil scanne din mail
Norton vil opdateres
Norton vil ha' penge
..................................Deaktiver Norton

Og så afindstaller Norton.........ikke bare slette men afindstallere

http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp?

Lad lige din windows firewall være ON

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 26-10-06 22:01

Tak for svaret e.c.