/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gran Tourismo 4
Fra : pve
Vist : 3950 gange
300 point
Dato : 26-10-06 14:00

Jeg er gået kold i mine kørekort. Findes der nogen måde (snyd) hvorpå man kan erhverve alle kørekort uden faktisk at skulle igennem dem.

PS det er til PS2

Kommentar
Fra : Splint210

Dato : 26-10-06 14:52

Du kan prøve og søge på google, skriv - koder til gran turismo 4, eller gran turismo 4 koder, så skulle der helst gerne komme noget.

Det gør der ihvertfald ved nogle andre PS2 spil.

Mvh Splint

Kommentar
Fra : geu

Dato : 26-10-06 16:46

Bliver svært.. Ved til de andre 3 så har der kun været trix, til og tjene nemme penge.
Skulle mene det er det samme med 4.
Men følger lige med, da jeg skal til og igang.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-06 15:56

Jeg har ikke et dug forstand på cracks, men er det sådan noget??? Ellers er der masser af sider, når man søger på cracks

http://www.infinitewarez.com/search.html

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-10-06 08:42

Hej Nordsted - det har desværre ikke noget med cracks at gøre. Ved PS2 er det oftest sådan at man skal gøre en række ting i en bestemt rækkefølge for at låse op for ting mv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-06 09:01

Gran Turismo 4 snydekoder
Snyd i Gran Turismo 4 med koder fra Gamers Globe. Nedenstående cheats kan gøre det lidt nemmere og sjovere at spille Gran Turismo 4.

Der er desværre ingen snyderkoder til spillet i øjeblikket! Men du kan eventuelt skrive en efterlysning i forumet "Tips & Tricks" - så vil du desuden modtage en email når koderne bliver lagt op!

http://www.gamers-globe.com/snydekoder/gran-turismo-4.html

Kommentar
Fra : pve

Dato : 31-10-06 08:32

Nordsted jeg har forsøgt andre stedder at spørge om der er nogen der kender koder o.lign., men uden held, så jeg gidder ikke forsøge her også da jeg ikke tror dette vil hjælpe. Jeg tror desværre allerede de ville være posted hvis de kendte til dem da spillet er meget populært og efterhånden har været fremme et stykke tid.

Annuller spørgsmålet
Fra : pve

Dato : 30-11-06 10:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål