/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brand ISO til en Cd-Rom
Fra : NeoNmaN
Vist : 2067 gange
33 point
Dato : 02-01-03 18:16

Hejza jeg har en lidt minder probmel jeg kan ikke huske hvor dan jeg brander en ISO fil ud på cd :( lidt nederen men såden er det vel har selv nero 5.5 men kan ikke hite ud af det men håbe der er en der kender et fedt brander program som kan brande ISO filer ud på Cd-Rom

Accepteret svar
Fra : kanduolsen

Modtaget 43 point
Dato : 02-01-03 18:39

Extract iso filen med et prog. f.eks. -
http://www.winiso.com/
http://www.smart-projects.net/isobuster/
Brænd så...

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 02-01-03 18:44

Tak for svaret det var lige det jeg manglet :)

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 02-01-03 18:50

Hej NeoNmaN!!!

Jeg har svaret på dine problemer.
Du skal ha' fat i et program der hedder "ISO Buster" (du kan bl.a. finde det på Kazaa).
Når du har installeret det, åbner du det og trykker på "file" oppe i venstre hjørne.
Tryk så på open "image file", find din ISO fil og åbn den.
Så kan du se din ISO fil i som den ser ud når du har pakket den ud.
Du pakker den ud ved at markere alle de mapper og filer den består af.
Derefter kan du brænde den med de fleste brænder-programmer.
Jeg bruger selv "Easy cd-creator 4".
PS: Iso filer er ikke så store når de er pakket ud. Jeg har f.eks en på 748mb, som kun fylder 635mb i udpakket tilstand, altså det den fylder på cd'en.