/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Wireless Network Controller
Fra : csommerlarsen
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 26-10-06 07:57

Jeg har nappet en wireless net controller fra min gamle hp pc. problemet er bare jeg ikke ved hvilken driver jeg skal bruge til den, plus jeg ved ikke hvad den hedder. ? Min gamle Hp pc er blevet smidt ud så der kan jeg heler ikke finde mit svar. Anyone help ? :D.

Kommentar
Fra : smik

Dato : 26-10-06 08:50

http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html

Prøv om Everest ikke kan hjælpe dig med finde driver..

Er et rigtig godt program til at finde hardware m/m..

Mvh. Smik

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-06 11:01

Hvis du ikke gider have en masse du sjældent bruger installeret kan du bruge SIW, der bare skal køres som den erog som viser hvilken hardware og software der findes på PC'en http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-10-06 11:56

Der står sikkert et 12 cifret nummer på printet. (MAC adressen)
xx-xx-xx-xx-xx-xx og måske kan du søge det på google

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 17:16

er det ikke bare og plugge det i så installerer windows vel controleren måske ved hjælp fra internettet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-10-06 17:38

Fijala - hvis det er en gammel com3 så skal der hentes en driver.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 17:42

mon det er så gammelt når det er et trådløst

ellers er Everest jo et oplagt program som du foreslår e.c

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-10-06 18:48

Nåe ja for søren.................trådløst det så jeg ikke.