/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Neos udskiftning
Fra : david_dollas
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 02-01-03 17:45

Jeg har lige købt følgende:

Cylinder - Malossi Sport 47mm
Kilerem - Topperformanes
Udstødning - Topperformances Powered
Dyse - 17,5mm Dell´Orto, #75
Dell'Orto 17,5mm Karburator

ER der ikke en der ved hvor jeg kan få en "guide",Manual, eller lign. til hvordan jeg for samlet det...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-03 17:57

"david_dollas" <david_dollas.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:d0_Q9.22865$Hl6.2407171@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt følgende:
>
> Cylinder - Malossi Sport 47mm
> Kilerem - Topperformanes
> Udstødning - Topperformances Powered
> Dyse - 17,5mm Dell´Orto, #75
> Dell'Orto 17,5mm Karburator

Det lyder jo godt! husk et sæt SBS eller gold fren bremseklodser til foran
og tilsvarende klodser bagpå så du kan stoppe igen ;)

> ER der ikke en der ved hvor jeg kan få en "guide",Manual, eller lign.
> til hvordan jeg for samlet det...
>

Kender du mopedgallery.com??
der er et rigtig godt forum hvor der sikkert er nogen der har skrevet lign.
ellers må du prøve at søge på www.google.com , findes, findes det dér!

Dejligt at se en Kandu.dk bruger der kan finde ud af at bruge det!

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 02-01-03 18:20

Hvordan syntes du/i at købet ser ud?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 02:06

"david_dollas" <david_dollas.news@kandu.dk> wrote in message
news:d0_Q9.22865$Hl6.2407171@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt følgende:
>
> Cylinder - Malossi Sport 47mm

En God cylinder med et godt bundtræk. som køre mange km. har kørt 11000 km.
på en suzuki katana med sådan en cylinder indtil nu

> Dyse - 17,5mm Dell´Orto, #75
> Dell'Orto 17,5mm Karburator

Jeg har kørt med en Delort (ph819) 19mm karburator. som var indstillet til
malossi sport. der sad en størelse 75 i dyse. samt at der var en
monteringsvejledning med. Der beskrev hvor der skulle sættes nogle plastik
bøsninger i luftfilter kassen. Hvor store hullerne skulle bores osv.

> ER der ikke en der ved hvor jeg kan få en "guide",Manual, eller lign.
> til hvordan jeg for samlet det...

Jeg vil anbefale dig at besøge malossi's hjemmeside der kan du Downloade
monterings vejledninger i pdf format.
http://www.malossi.com

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 03-01-03 09:28

Hvad kan jeg downloade....

Prøv lige at kig siden, og så en direkte link, for jeg kan sku ikke finde noget.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-03 22:40

"david_dollas" <david_dollas.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:d0_Q9.22865$Hl6.2407171@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt følgende:
>
> Cylinder - Malossi Sport 47mm
> Kilerem - Topperformanes
> Udstødning - Topperformances Powered
> Dyse - 17,5mm Dell´Orto, #75
> Dell'Orto 17,5mm Karburator
>
> ER der ikke en der ved hvor jeg kan få en "guide",Manual, eller lign.
> til hvordan jeg for samlet det...

Hmmm, fedt at ha købt disse ting uden at vide en brian om hvordan man samler
lortet....

Et hint: Skil en ting ad af gangen og sæt den nye ting på i omvendt
rækkefølge... Det ville jeg gøre hvis jeg ikke fattede at sætte en cylinder
og top på...

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 06-01-03 08:24

Har sat det på og det virker

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 13-01-03 13:30

Husk ikke at give for meget "gas" i starten

Mvh dr_scooter

ps. 300-500 km.