/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan slettes gamle adresser
Fra : ole65
Vist : 738 gange
100 point
Dato : 25-10-06 19:04

Hej.

Når jeg skriver i "til" feltet på en mail i Outlook, så kommer gamle adresser automatisk frem sålænge de har de samme bogstaver i begyndelsen af adressen.

Hvordan får jeg renset ud i alle de gamle adresser?????

Det samme gør sig gældende når jeg som eksempel søger på Google, - så kommer de gamle søgeord også frem, sålænge bogstaverne i starten passer.

Hvad gør man??

mvh
Ole

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-10-06 19:13
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 19:13

Prøv engang at hoppe ned til spørgsmål nr 13... skynd dig inden det bliver låst

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-10-06 19:14

Sorry Ole - jeg kiggede ikke ordentlig efter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 19:15

e.c ... vi var da ikke helt galt på den, der bliver jo også spurgt om søgelinjen på google

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-10-06 19:19

Nåe ja det var det der forvirrede mig........

I outlook kan du bare slette de adresser du ikke vil have med eller slå autointastning helt fra.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 19:29

fjern autoudførelse

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 25-10-06 19:48

hvis du vil slette adresserne helt højreklikke du på adresserne og vælger slet i adressekartoteket.

hvad angår gamle søgeadresser - gå i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse og fjern fluebenet i webadresser
gå derefter ind under fanebladet avanceret og rul ned til slet midlertidige internetfiler når webbrowseren lukkes - fjern flueben der

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-10-06 20:25

goole er der en indstiling kan ikke huske den
men de beskriver den

outlook prøv funktiuner slet alt off.line indhold

Godkendelse af svar
Fra : ole65

Dato : 25-10-06 20:35

Tak for svaret miritdk.

Det var faktisk lige det jeg manglede til de gamle søgninger i Google.

Med hensyn til de "gamle" adresser som foreslås i e-mail "til" feltet, har jeg nu fundet ud af at de blot kan slettes med "del" kanppen på tastaturet, efter at jeg med pilene har flyttet bjælken hen på den adresse som jeg ikke skal bruge mere.
mvh
Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 21:02

ja det er også en mulighed - godt du fik det ordnet