/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Fedtpletter på ubehandlet gulv
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 1425 gange
100 point
Dato : 02-01-03 17:09

Hejsa.

Jeg har desværre fået nogle fedtpletter fra mad på mit gulv som er et hvispigmenteret ludbehandlet trægulv.
Er der nogle der har nogle fif til hvordan man får det af? Jeg har prøvet med alm.rengøringsmiddel - men uden held.

Vh. Linda

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-01-03 17:14

tag to lag køkkenrulle og et strygejern og varm det forsigtig ind i køkkenrullen.

Kommentar
Fra : candywoman

Dato : 03-06-03 21:38

Hejza.

Jeg fik engang fedtpletter på mit trægulv, dem fjernede jeg med noget grundrens, men det er meget hårdt ved gulvet, så hun at give det et ordenlig omgang med sæbespåner bagefter. Du vil se at dit gulv bliver som nyt.

Vh. Kira