/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Foring af kloakrør
Fra : Frederik_Gren
Vist : 2017 gange
300 point
Dato : 25-10-06 11:24

Hej.

Er det muligt at få lavet en foring af kloakrøret i faldstammen inde i huset?

Vi har for flere år tilbage været så uheldige at bore hul i pvc-røret, der kommer ned fra første sal.
Jeg ved, at de laver den slags foringer i de kommunale kloakledninger, men er det muligt inde i et hus, hvor rør-diameteren er meget mindre?

Frederik

Accepteret svar
Fra : Letmatronen

Modtaget 160 point
Dato : 25-10-06 11:37

Ja det er muligt! Spørgsmålet er om det kan betale sig?
Det er en relativ stor proces at sætte igang for et enkelt rør, få undersøgt hvad det koster at skifte stykket som er utæt, måske kan det tætnes? Enhver vvs-installatør kan fortælle hvad den operation koster.
Blandt andre udfører firmaet P. Aarsleff, (se hjemmesiden www.aarsleff.com) rørforinger. Her kan du få at vide hvad det vil koste.

God fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 25-10-06 11:41

Hej "Letmatronen"

Har selv kontaktet en VVS'er umiddelbart efter jeg skrev indlægget, men tak alligevel !
Frederik