/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Matador musical!!!!
Fra : Satellit
Vist : 853 gange
20 point
Dato : 24-10-06 18:20

Man tror at det er løgn....men det er det bare ikke!
Nu skal der saftsusme laves en Matador-musical med Tommy Kenter som grisehandleren, Jens Jørn Spottag som Mads Skjern og Kaya Brüel som Ingeborg!
Jeg er total Matador-fan og synes at serien er noget af det bedste, som dansk tv nogensinde har produceret, men tanken om en musical forekommer mig helt afskyelig, latterlig og uforståelig!
Hvorfor skal alle teater/film/tv-succeser laves til musicals?? Hvad er der så fantastisk ved en musical?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 18:33

PENGE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 18:36

enig med norsted1

bortset fra det hvor har du de oplysninger fra ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 18:37

miritdk... det har stået på nettet idag, jeg tror jeg læste det i www.ekstrabladet.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 18:38

ok ok - jeg er bagud

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 18:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 18:41

Så er det da godt du kan komme herind og blive upgraderet

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 18:42

Det er da en GRUSOM idé!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 18:42

jeg skal komme og opgradere dig norsted1 - *G*

jeg må tilstå at lige den musical virker heller ikke tiltrækkende på mig - æuuuuwww

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-10-06 18:42

Ja, det lyder sgu sygt

mvh dova

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 18:43

Gad vide hvem der skal spille/synge tante Møghe???

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 18:44

Altså...hvis det var 1. april ville jeg æde min hat på at det var aprilsnar!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-10-06 18:44

Det skulle da ikke undre mig!

Hvornår mon de laver en musical om KANDU?

Musical kan være så flot og festligt - men alle de nyopsætninger af de gamle musical/operetter, bryder jeg mig ikkeom.

Jeg har deltaget i over ti musicals/operetter, og det var skægt!

Lav I bare de nye - ellers går det jo i stå - men hold jer fra de gamle!

Direktricenbondepigenfrusortetand etc.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 18:44

Hva' sir' du??? Jeg kan ik' hører hva' du spørger om

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 18:45

Lotte Andersen som Maude......Helt ærligt! INGEN kan spille Maude andre end Malene Schwartz!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 18:53

Satellit....Du kan starte en underskriftindsamling imod opførelsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 18:55

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa underskriftprotest udbedes

ps- tante møeghe... den lægger jeg ind på - blive skubbet rundt og bare synge/tale HVA??? - det kan jeg godt klare

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 18:58

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-10-06 19:00

I den reklame, der er lige nu på denne side - Hot Gossip Video - står det....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 19:02

Så vil jeg lægge en billet ind på rollen som Fede, han ser ud til at spise rigtigt godt, uden selv at løfte en finger for at få det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 19:04

Så vil jeg lægge en billet ind på rollen som Fede, han ser ud til at spise rigtigt godt, uden selv at løfte en finger for at få det

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 19:53

Nordsted1 dog! Og jeg forestiller mig, at du i virkeligheden er en nydelig og meget slank dame!
Jeg kan slet ikke tro at den rolle passer til dig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 20:09

HVA´ ???

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 20:20

Ved DU måske hvordan Nordsted1 ser ud??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 20:22

HVA´ ?????

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 20:46

Ja...Nordsted1 lægger billet ind på en rolle som Fede i den kommende Matador musical....så jeg kan ikke lade være med at tænke, at hun vist ikke har Corpus til denne rolle
Man har jo sine idéer om, hvordan andre Kandu-brugere ser ud....rigtige eller forkerte idéer.

Og altså Camillasmoster er så fuld af fis og siger så mange skægge ting herinde, så at hun kan tilbyde sig selv som Tante Møghe i musical'en, det kan slet ikke overraske mig
(Selvom jeg nu også er ret overbevist om at hun meget langtfra ligner tante Møghe)

Så det er såmænd bare mig der "flipper" , miritdk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 20:55

Satelitte... jeg går ud fra, at der skal øves en del på sådan en muscial inden præmieren, så inden jeg kan rollen, så er jeg sikker på jeg ligner Fede meget godt

Og så vil jeg forresten ikke kaldes for Dame, det lyder bare så gammelt godt nok siger dåbsattesten at jeg nok er ved at være halvgammel, men det er altså kun udenpå hva jeg så vil kaldes, ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 24-10-06 21:00

Nordsted! !
Jeg tror at du er en rigtig nydelig kvinde!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 21:06

Ti hi kvinde, lyder så højtideligt, men tak skal du ha'. Så længe vi ikke har webcam på kandu, kan vi da heldigvis forestilles os lige hva vi lyster

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg forestiller mig dig, som en lille spirrevip

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 21:23

pladdertanter

JEG VIL VÆRE TANTE MØGHE !!!!!!!!!!!!!! BASTA (skruphysterisk smiley her) .... min vilje VIL jeg altså ha´

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 21:30

Sidder og funderer over om det mon ikke er det forkerte sted vi skriver til, når vi ønsker de roller??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 21:32

åhh nordsted1 - vi kan bare kopiere tråden til en mail til dem *G*

jeg KAN altså overhovedet ikke se at matador egner sig til en musical - slet slet ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-10-06 21:51

How how - kan hun pakke sig - og tage min den grå atlaskes af, for den skal repareres hos lille Albert!

Jeg ville æælske at være Fru Fernando Møghe!

Hold da op, jeg skulle daske lækre små manderumper med stokken.

Miritdk du kan blive min datter, ikk´?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 21:59

naaaaahhh moster - tror det må vente til et andet liv

øv - ville da sååååååååå gerne klaske drengerøve

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 22:03

Er vi ikke ved at havde den alder, at vi bare kan klaske løs, og lade som om vi er demente??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 22:06

lade som om ????? (meeeeeeeeeeen go´undskyldning)

hvad var det nu den her tråd handlede om ?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 22:10

Smallsnak og såååån eller, ej nu har jeg glemt det... jeg er ved at øve mig i at være glemsom, så jeg kan daske

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 24-10-06 22:13

Hmmm det jeg ikke fatter er, hvordan i hede hule de tror, at de kan koge alle de mange timers afsnit ned i en musical med et acceptabelt resultat til følge?

Og hvordan har de fået lov af den pæne gamle dame, som har skrevet serien?

Og hvorfor er der ingen af Jer der slåsser om at blive Mads Skjerns "rare og milde" søster...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-10-06 22:15

Alså piger fniiiis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 22:23

KarenD... Vi sad netop og snakkede om det lige efter tv-avisen, jeg tror godt nok bliver noget hø, den serie kan der bare ikke røres ved, men mange vil nok alligevel tage ind og se hvordan resultatet blev, så igen - penge kan få folk til de underligeste ting - men jeg syntes bare ikke jeg kan få det til at passe på Lise Nørgaard, men det er vel også et skulderklap for hende, at se Matador på en scene, men jeg tror da hun vil blive skuffet??

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 24-10-06 22:53

Citat
men jeg tror da hun vil blive skuffet??

Det tror jeg også, Nordsted, - hende og alle vi andre. Selv om det da er nogen dygtige folk, der åbenbart er med i foretagendet...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 23:04

penge snakker desværre for højt ..... og hvem betaler ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 23:11

Tja... vi kan da heldigvis selv bestemme om vi vil se musical eller ej, jeg ved godt det kun er noget af udgiften, men så er skuespillerne da i arbejde, og nogle vil jo nok tage ind og se forestillingen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-10-06 23:26

Bent Fabric laver musikken?

Hvem står for musical'en?
Price-drengene?

Jeg kan ikke forestille mig, at Lise Nørgaard synes, det er en god idé...

Og hun mangler nok ikke til huslejen....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-10-06 00:31

Jeg ved godt hvem der kunne være HR.Lærer Andersen
Jeg ved osse godt hvem der kunne være Tante Anna

Jojo...og så kan jeg høre Maude HVIIIIIIIINE...
ÅÅÅååååååååååh nej Hans Christian...jeg går op.....tra lala laaaaaaaaa

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah min bare, det er næsten blasfemi at lave musical ud af VORES Matador

Natnat

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 25-10-06 07:25

den rare gamle dame lise n. synes det er en fin ide, som hun er stolt af. det har hun sææææl lige sagt.
jeg vil være hrr. schwann, må jeg ik' godt?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 25-10-06 12:28

Kun kvinder herinde?

Gad vide om Kandukvinderne har koordineret deres menstruationscyklus? Har hørt det godt kan lade sig gøre andre steder hvor der er mange kvinder forsamlet over et vist tidsforløb?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-10-06 12:57

Jamen så hjertelig velkommen da Tedd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-06 14:06

Nååhh, du sku' liiige ind og lure i cyklus-clubben, hva' tedd

Jajaja Aase - hvis du bliver glad af dét!

Er LN virkelig stolt af det???

Mjnah, nu ER hun jo uddannet journalist....

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 27-10-06 10:28

Tak for svaret tedd.
Du får points for at have sans for kvinders menstruationscyklus!!

Og som ekstra bonus må du selv få lov til at vælge, hvem du vil spille i den nye Matador musical

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-06 14:24

Så burde det jo næsten være Røde?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-06 14:28

tedd - Kan du synge.......?

hi hi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-06 14:41

Mindst lige så godt som ham Kurt Ravn!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-06 16:22

Hmmmmmmmmmmm