/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Kodet pulsur virker ikke?
Fra : Jaffe123
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 24-10-06 16:49

Jeg har købt et Cardio Sport (Fusion 30) med kodet sender. Jeg kan ikke få det til at måle pulsen. Der står at hvis man ikke kan det, skal man prøve koden igen. Der står bare ikke hvordan?
Jesper

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 35 point
Dato : 24-10-06 17:34

Du skal jo fugte senderen som er spændt mod venstre side af dit bryst?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 24-10-06 17:57

Det er jeg klar over. Jeg har også prøvet at flytte senderen, pille batteriet ud, tænde/slukke osv.. Jeg tænkte om der var en måde man kunne "kickstarte" senderen, eller om det simpelthen drejer sig om en fejl?
Jesper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-06 18:16

Ja, så burde den måle pulsen.
Det setup er vel bare at man kan vælge mellem 2 kanaler at sende/modtage på.
Men ellers kan du vel skrive til fabrikanten, og få en forklaring.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : goingwild

Dato : 12-11-06 23:09

Det er min erfaring at pulsur og kodet sender en sjælden gang i mellem bare ikke kan snakke sammen. Da jeg arbejder i en sportsbutik, ser jeg dette problem en gang i mellem - og selvfølgelig prøver jeg at fugte senderen først, så forsøger jeg sender med et andet ur, og omvendt - hvis det ikke hjælper, sender jeg det til leverandøren.

Så derfor ville jeg nok få fat på bonen, og så komme ned hvor det er købt.

Godkendelse af svar
Fra : Jaffe123

Dato : 13-11-06 19:10

Tak for svaret pallebhansen. Der er en fejl i uret og det er leveret tilbage igen.