/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
nero
Fra : hpapp
Vist : 801 gange
300 point
Dato : 24-10-06 07:43

har instaleret nero 7 og odateret den bræder udmærket ,ripper nogle lp som jeg så vil gemme på cder bruger audiacity til rippe med ingen problemer der, men når jeg så skal brænde dem er det i mono den brænder dem, har fået ny pcer brugte nero 6 på den gamle igen problemer der mistede desvære de fleste af mine programmer neo var et af dem, er der noget i opsætningen jeg skal ind og sætte op,jeg ripper til mp3 filer der gjorde jeg også i den gamle pc .
hp

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 300 point
Dato : 24-10-06 17:29

Nero 7 eren er et stort project, pt. ca. 200 mb kode, og er stadigt ikke færdigtudviklet "ref Nero Home TV" men de gængse funktioner operere ganske udemærket, så jeg giver dem gerne den tid de skal bruge for at gøre den færdig.
Mvh OW

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-06 17:53

Problemet er nok ikke i Nero, men i måden du ripper på med audiacity
Du kan starte her, eller hente en PDF-fil på side 2:
http://www.edhsonline.org/other/audacity/
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 25-10-06 11:23

Tak for svaret oldwiking.