/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Integreret Media Player og TV
Fra : shanthi
Vist : 498 gange
300 point
Dato : 24-10-06 05:23

Hejsa,

Jeg tænkte på at lave en integreret Media Player afspiller på min hjemmeside, og så afspille nogle videoer på den.
Men den måde jeg har tænkt på er, at der skal den der afspiller, og så skal jeg opstille en liste med http://-adresser på videofiler, som så skal afspilles i den integrerede mediaplayer-afspiller.
Når den første videofil er færdig med at afspille, så skal den gå videre til den næste på listen osv.

Men jeg ved faktisk ikke om dette kan lade sig gøre, og om hvordan man i så fald det kan kan lade sig gøre, finder en kode til at lave det...

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 24-10-06 18:15

Tja der ville jeg jo nok istedet for - kigge på java scripting for at få et udvalg af lister til at køre.

Der er flere muligheder for dette - hvis du søger på google omkring javascript eller andre muligheder.

Hvilket programmeringssprog er din hjemmeside i og hvilke ting kan der understøttes på dette webhotel???

PS. Husk nu lige reglerne omkring KODA ? Hvis det er ikke frigivet videoer mm du vil afspille der ??

Kommentar
Fra : shanthi

Dato : 25-10-06 11:01

Hejsa,

Programmeringssproget er i php, og hjemmesiden er opbygget med Joomla.
Webhotellet ligger hos det tidligere B-one.net, og de understøtter: ASP - PHP5 - MySQL.

Ang. det med KODA. Vi arbejder med nogle videoer/programmer, der ikke er ulovlige, - bl.a. nogle videoer/interviews som vi selv laver