/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Direkte Links til ulovligheder
Fra : disken
Vist : 542 gange
500 point
Dato : 23-10-06 23:46

Første:
Kan jeg lave et Forum med links til direkte downloads, Eks

http://rapidshare.de/files/37163112/The.Economist_2006-10-14.rar
Uden at blive retsforfulgt, jeg ved molokyle har skrevet det kan jeg ikke.
Men i følge Piratgruppen.org, kan jeg havne i både det ene og andet.

Næste.
Kan min udbyder forbyde mig at lægge disse links på min side, hvis disse er lovlige ''ovenfor''

Sidste,
Intet af dette/det, ligger på min server, men henviser bare til det/ eller andre sider.

Gider ikke høre på MORALEN i dette, den kan i fodre fuglene med.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 23:47

Ser meget gerne beviser for disse spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 23:55

Kig ud af dit vindue

Keder du dig eller vil du bare være på tværs af alting

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 260 point
Dato : 23-10-06 23:57

Læg dit navn og adresse her - så sørger jeg for du får beviser for alle påstandene

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 24-10-06 00:10

Tak for svaret refi.
Hvad fanden har jeg dog gjort mennesker herinde.
Et spørgsmål er vel et spørgsmål, men op i rø____med visse mennesker herinde.
Men kan søge råd og vejledning andre steder.
Vil du have min adresse og andet, så tror jeg vi kender hinanden, men.
Last night in The City
så du får lidt uforskammede points, og håber du er stolt af dig selv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-10-06 00:15

disken er du den samme som sofus.dk?
Hvis ikke skulle I måske kontakte hinanden for at danne en selvhjælpsgruppe for I har de samme paranoide problemer.

Du behøver ikke at linke til pågældende sider for de der ikke kender dem bør heller ikke kende dem uden at vide hvad konsekvenserne kan være. VEL?

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 24-10-06 00:25

Ifølge Kulturministeriet er den type links som du omtaler ikke lovlige.
http://www.infokiosk.dk/sw33170.asp

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 24-10-06 00:37

Der er åbenbart også faldet en dom om det. Dommen er omtalt her:
http://www.djh.dk/ejour/48/48LinksBender.html

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-10-06 01:31

BjarneD___ hvis du vil hente den Coreanske Papagøje ned, så kommer det ikke mig ved, tror i kunne lære hinanden lidt, hvem der er i krig, med hvem altså.
Og tænk på, hvilket Parti du så støtter.

Og sofus.dk har jeg læst/lært visse tips og triks af, og har også kontakt med profilen.
Så hvis ikke du kender vedkommende personligt, ville jeg ikke udtale mig videre.
Ligesom jeg har læst dine TIPS o.s.v hvilket ikke på noget tidspunkt, kan gøre dig til en forbryder, eller, da jeg kan se, at du henviser direkte til WAREZ sider.
Men OK, du kender mig, og hvad så, jeg ønsker på intet tidspunkt at kende dig, eller andre herinde.

Paulus1 ___Ovennævte er ikke et direkte link, eller?, da du skal klikke dig videre.
Men hvordan kan den server blive ved med leve, da alle ved, at det kun er en fildelingsfabrik
Men som altid, går efter de små fisk, de hopper lige på limpinden, betal bøden eller det er en retsag.
Og hvad får de ud af den der har udgivet ovennævnte link, en skide ATOM MAGT, eller et menneske, der har en hel befolkning i sin MAGT, eller skulle der stå bjarned
Hvem har lagt det op, og hvorfor, tvivler på det kan være af økonomiske grunde, da Nord Korea er Verdens rigeste Land, Ifølge bogen og mennesket på linket

Men hvem pokker smider en Yahoo toolbar i retten, bare for at nævne et eller andet.
Man kan jo ikke engang finde en ejer af både det ene eller andet.

Men bjarned, begynd da et eller andet sted, du kan bevise noget.
Synd at se en Hashryger i TV, skal straffes for 1 gr, når bagmanden står med 1 Kg
Men ikke første gang jeg ser en direkte Hetz mod andre.
Må jeg spørge dig PERSONLIGT, er du medlem af antipiratgruppen.dk eller var du bare med på deres fælles møde, hvor de er/ var så venlige at lokke andre i uføre, med porno og andet.
Dog uden det helt store resultat, men bliv da endelig ved.

MEN SPØRGSMÅLET ER LUKKET
refi som andre, har sikkert ret.

Vil i snakke videre her, er i velkommen men for mig er spørgsmålet, som sådan besvaret.
Og ville være spild af point at svare her.
Der er ikke plads til ulige tænkende mennesker i Danmark.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-10-06 11:40

Det var åbenbart den rigtige knap jeg ramte. Samme gamle paranoia.