/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
udlejligning af islands heste
Fra : RaB
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 23-10-06 22:21

Ville høre om nogle kender nogle gode steder hvor man kan leje 2 islandsheste til evt. strand ture eller skov tur. Og det må meget gerne ligge i midtjylland. Vi ønsker at ride alene uden rideinstruktør. For min kæreste har rede i mange år, men det har jeg ikke.. har kun prøvet at ride meget lidt..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 23:01

Skynd dig at slette det andet spørgsmål inden nogen svarer i det - så får du pointene igen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-10-06 08:03

Prøv at kontakte en af klubberne i Dansk Islandshesteforening
http://www.islandshest.dk/index.php?id=89

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-10-06 11:29

Du skal ikke regne med at der er ret mange mennesker der vil lade dig ride ud på en af deres heste uden at du er en lille smule trænet, og selv om din kæreste har redet i mange år, er det jo ikek sikkert hun vil kunne håndtere to heste og dig hvis der sker et eller andet..

Men der er masser af steder du kan finde skovturshold med 5-7 ryttere og en guide
Prøv at søge på:

www.joras.dk
www.islandshest.dk