/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Handyman/ eller Leht
Fra : disken
Vist : 703 gange
50 point
Dato : 23-10-06 20:33

Hvad blev der af en afstemning, om en ny handyman, der skulle efterfølge en skidegod LETH.
kan man kræve sine penge tilbage, og er det overhovedet LOVLIGT, at DR udlægger det som en QVIS`=?(=/&(&¤ og der er stadig ikke et godt TV Program, der hedder ''gør det selv''/ handymann
Trods mange forsøg på at lyve sig forbi EMNET, får man KUN en AFFALDS container, med et par bekendte mennesker fra gammel tid.

Kan så´mænd bare blive tosset for endnu___ EN TV station, der ikke kan holde hvad de lover.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 20:36

Du må sgu forklare lidt mere om hvad du egentlig er sur over

Eller slå over på de tyske kanaler - der er TONSVIS af den slags udsendelser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 20:39

Disken er sur over alle de sms konkurrenser man betaler sms takst for at deltage i, hvor konkurrencen så løber ud i sandet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 20:55

Nåhhhhh

Det forståes.

Kan jo være afstemningen slet ikke er slut....

Disse ringeafstemninger er simpelthen det største hit nu om stunder....

De tjener millioner på dem...

PS - Kunne ALDRIG drømme om at ringe til den slags

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 20:58

Det kunne jeg nu heller aldrig drømme om. I sidste uge gik der jeg ved ikke hvor mange sms stemmer tabt til - Vild med dans - hvem scorede de sms-penge?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 21:01

refi___Jeg har, hvad jeg kan se, og forlanger ikke RET meget at disse 2 Kanaler. men overholder de egentlig reglerne for GOD MARKEDFØRING_???
Kan du ikke huske Leth´s program gør det selv, der var en stor afstemning, om at finde hans afløser, der så vidt jeg, kan huske, kun var med i en udsendelse

Norstedt__ gu er jeg sur , alle de penge man bliver lovet, og ikke vinder, anden snak, men alligevel.
Det går JO ud over en telefon regning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 21:03

Det var ikke Ole Olsens.....

Tror ikke de bliver trukket hvis de ikke går gennem systemet - det ville være svindel selv om det ville være svært at bevise

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 21:04

Er vi forresten ikke igang med en forkert kategori

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 21:05

Så kan du lære det kan du.

Alle mister da penge på at deltage i de åndsvage afstemninger på sms, som ikke bliver til noget.

Men ret henvendelse til Ekstra Bladet, det kan vel ikke nytte at rette henvendelse til DR eller TV2 i deres forbrugerprogrammer.

Men på hvilken side/sider har du egentlig deltaget i de afstemninger?

Jeg husker da ikke at DR lavede en konkurrence om en efterfølger efter Leth.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 21:05

Disken hvis du nu stopper med at deltage, kan du se det som en gevist ved at du vinder de 4 kr+alm sms takst hver gang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 21:07

Jeg forstår dig godt "disken" og erindrer svagt at der var en ny.....

Det er det samme med "kontant" - det er heller ikke samme program længere.....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 21:18

Deltager SGU ikke mere, men gjorde da der skulle vælges en ny = efterfølger til Leth, og en Mission ? til rummet, - men med hvilken ret har de, til at jeg ikke kan stemme på noget,
jeg HAR BETALT Licens til,
Bare det at deltage, giver flere gevinster, og flere brugere = burde give mindre Licens.
Hvor mange skal der til, før disse nye ''disse'' på TV2 x3 pr dag kan betale sig, og det eneste der bliver øvlet om, er at de skal RINGE og deltage.
Har det noget med TV at gøre, aner det ikke, men nogen tjener penge på det.

Men NEJ, kun der jeg vil hen.
De små øre kan ikke ophides mig, bare fremgangs måden.
Plus, at tv´s programmer bliver ringere og ringere, OG/ eller snart kun består af genudsendelser.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 21:21

Rettelse.... genudsendelser OG reklamer, af samme årsag, har jeg afmeldt viasat og canal digital

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 21:52

Ja, hvad skal man sige, så et indlæg, om Store og Små synder, hvor der var en der spørger efter om en NY PERSON havde arvet, sidder på TV2 og den er begyndt forfra IGEN/IGEN, CA: KL 04.20 og han hed Greengras,''herligt menneske'' og tog hele herligheden i RØ----- men han kunne vel ikke holde til alle de NYE afsnit, sidste gang jeg så ham, hed afsnittene noget med et Hospital, men selv der kunne han sgu få mig til at grine.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 22:26

Der har da ikke fra DR været lavet en afstemning om hvem der skulle blive Leths afløser.

DR fyrede ham jo.

Tag nu lige at se godt og grundigt på de sider, hvor du vil stemme og stem endeligt rigtigt mange gange.

Der er kun 1 vinder og det er "dem" der står for afstemningen.

Tror du tager lidt gas på brugerne. Men hvis det først nu er gået op for dig at du har deltaget i en afstemning for ca. 4 år siden. Så er det også på tide.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 22:44

Var det ikke DR der afholdt en afstemning, med Mobil afstemning/TLF der skulle finde en afløser til DR´s gør det selv Leth.
De stod i flere måneder og kæmpede om pladsen, kan da huske, at de skulle bygge et REDEKASSE til en fugl, B.la
Og halvdelen af ansøgerne, viste ikke hvad en sav blev brugt til.
Den har da vel aldrig GÅET på TV2, så må jeg have mine briller af IGEN.
De fyrede ham for at reklamere for noget han ikke måtte, men andre ANSATTE gerne må.
Dobbelt Moral eller bare en penge maskine, og JO, jeg stemte på en, der havde 1 eneste udsendelse på DR, og så var der ikke mere med ham.

Men muligt, jeg ikke kan huske mere, har som sagt kun 2 kanaler at vælge mellem,
så OK har det været på den ene, eller anden kanal, kan jeg ikke huske, men hvor blev Leth´s efterfølger AF

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 23-10-06 23:01
Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 23:33

Tak for svaret Nordsted1.
Det opfylder ikke mit spørgsmål, men tvivler på jeg kommer det nærmere/ herinde.
Håber du/ i kan lidt om Jura, mit sidste ? for i dag.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 23:40

Selv tak, jeg har forgæves forsøgt at finde ud af om der var en konkurrence udi fuglekasser, men jeg kan desværre ikke finde noget, noget foresvæver mig om at du har ret, men jeg er ikke sikker på at det var en sms konkurrence??

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 22-06-08 20:14

Flere genudsendelser__+___IGEN