/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Er kvitering gyldig ?
Fra : disken
Vist : 997 gange
108 point
Dato : 23-10-06 18:05

Står og skal sælge en Mobil Tlf, og har ledt efter kvitteringen på den, og fandt den i min pung, hvor den har lagt siden jeg købte den, MEN den ser lidt medtaget ud, og lidt/ MEGET af teksten er forsvundet, men det kan da seés, at den er købt,
Har selv fjernet det der er hvidt, da det ikke kommer andre ved.
MEN er den gyldig, ellers har jeg kun kvitteringer fra TDC, afregninger.
http://img143.imagevenue.com/img.php?image=18085_Image3_122_320lo.jpg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-06 18:08

hvis dato - beløb og forretning kan ses burde den være ok - ellers må du den tunge vej og sørge for at få en kopi fra butikken - og det kan tage tid

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 18:13

Kan billedet ikke ses

Accepteret svar
Fra : frueyde

Modtaget 118 point
Dato : 23-10-06 18:28

jo det kan det godt, og den er gyldig
en anden gang så tag kopièr af dine boner så har du dem altid

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 18:35

frueyde.
Modtager ikke mail´s herfra lige for tiden, så, jeg så ikke dit indlæg, men går ud fra at garanti´en også virker.

Købte Mob´en fordi den kun kostede 1.- men det viste sig altså at være dyrere, end hvad de sagde.
Da der fulgte en masse andre UFRIVILLIGE ting med.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 18:38

Skal lige sige, jeg havde scannet regningen, men alt kan blive væk.
Og ned i pungen kom regningen igen.
Men disse regninger, har tilbøjelighed, til at teksten forsvinder.
Så godt råd, med at scanne dem, eller tage en kopi, på tanken eller biblioteket.
Det er pengene værd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 18:42

Disken, du havde da ikke behøvet forhøje point, du har jo da allerede fået nogle gode svar
og jow endnu engang, den kvittering er god nok.

Når man køber mobil idag, skal der stå den reelle pris, altså alle de udgifter der løber på udover den ene krone tlf. kostede, alt for mange blev tidligere overraskede som dig

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 18:55

Tak for svaret frueyde.
Lige et par oveni, de skader ikke, eller...

Nordsted____ var egentlig godt klar over det, men til tider GIDER man/ jeg ikke høre på
alle deres forklaringer, når men egentligt !!!! selv/ ved det = burde vide vide det.
Men at opsige mobilen var altså temmeligt dyrt, hvilket jeg ikke vidste ''efter 6 mdr og det fik jeg ikke at vide, da jeg åbentbart, havde fået flere Tlf numre med i købet = til min fastnet, hvilket jeg på intet tidspunkt var blevet gjort opmærksom på.
Men det kostede altså, at få lukket MOBBEN.