/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
VHS-film
Fra : Bettina78
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 23-10-06 17:04

Hejsa
Dette er ikke et salgsfremstød!!

Men vi ligger inde med 750 VHS film, som vi gerne vil have solgt.
Er der nogle der kender til nogle hjemmesider eller personer som har en passion for VHS?
Vi ser dem ikke mere, og køber kun DVD nu, så i stedet for at fylde, kunne det være godt hvis nogle kunne have glæde af dem.

Mvh. Bettina

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-10-06 17:07

QXL.dk

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-06 17:08

Sælg dem på aktion på www.qxl.dk der kan i sætte en mindstepris og/eller en fastpris - det tror jeg er bedre end måske www.dba.dk

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 17:09

Jeg tror også at de fleste køber DVD i dag, men hvis der er sjældne imellem så prøv
www.dba.dk

Godkendelse af svar
Fra : Bettina78

Dato : 23-10-06 17:16

Tak for svaret bentjuul.
og i andre....ærgeligt man ikke kan acceptere svar fra flere...
Er glad for jeres hurtige respons

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 17:20
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-10-06 17:24

Selv tak Bettina78 og håber du får en god pris.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 17:27

Tvivler på at prisen bliver god, der er ikke den stor efterspørgsel mere medmindre, der er sjældenheder imellem.
Men held og lykke med salget.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 23-10-06 18:32

Du kunne også overveje at donere dem til et asylcenter eller lignende....