/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Beskyttelse af mappe
Fra : 2100
Vist : 302 gange
50 point
Dato : 23-10-06 14:14

Det handler om Content Management System
Til min admin-mappe har jeg en login.php som med funktionen ændre password, skrives ned i en database.

Jeg vil så gerne havde en ekstra login, som er beskyttet med krypteret brugernavn og password, inden man får adgang til min login.php

Det vil sige at man skal igennem 2 login inden man kommer ind i admin-mappen

Hvordan opretter jeg den ekstra login.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 14:37

Kan du ikke bare CHMOD din mappe, hvis du sætter den til 400, så er der ingen der kan komme ind i den, og du kan kun læse fra den.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 14:52

Hvis du har et FTP program, klikke du på mappen du vil CHMOD- egneskaber, der bestemmer du selv.
Har du kun kontrolpanel eller FTP//:dit domian på dit webhotel, finder du mappen og klikker på egenskaber, og sætter egenskaberne til hvem/ hvad, der må lave hvad.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 14:54

Ellers kan du finde et login script her
http://www.html.dk/scripts/javascript/00007/

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-10-06 15:03

Ønsker kun svar med krypteret login opsætning på den ekstra login, som bliver første login og derefter login.php
Ingen anden opsætning ønsker jeg.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 15:53

Citat
Ønsker kun svar med krypteret login opsætning på den ekstra login

Sga da ikke noget at blive sur over.

Så brug det link jeg har lagt.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 26-10-06 10:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål