/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Medieplayer
Fra : Doros
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 23-10-06 09:08

Jeg har nogle problemer med at kunne afspille nogle mp3 filer? - hvordan kan jeg løse problemet???

Kommentar
Fra : peque

Dato : 23-10-06 09:13

Øh ikke for at være fræk eller lign. Men du kan starte med at beskrive dit problem.

Hvilket OS bruger du - Hvad sker der. Kommer der nogle fejlmeddelser og ja hvad sker der rent generelt ???

Peque

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-10-06 09:33

Hej
Du løser dit problem hvis du skifter til en anden afspiller.
Brug JetAudio den kan spille alle formater og så er lyden også meget bedere.

http://www.cowonglobal.com/

IPM

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-10-06 09:36

Jeg tror ikke "Doros" gider at svare før der er kommet en masse muligheder om mp3.

Det er set før.

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-06 09:36

Hej
Du får lige et mere direkte link

http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio/

IPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 09:57

Tja !!!!!!!!

"Historikken" indgyder ikke ligefrem lyst......

Respons er lig 0

Såååå - "Doros" - DELTAG i dine spørgsmål - så går det meget bedre

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 23-10-06 15:01

IPM - Kan jeg instalerer afspileren uden at skulle fjerme windows medieplayer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 15:12

Du kan da have alle de afspillere du har plads til

Ingen grund til at afinstallere....

Men hvad er egentlig problemet - det mangler vi at få at vide....

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 23-10-06 20:26

Tak for svaret IPM - det virker nu.