/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Media Center disc 1
Fra : richardt
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 23-10-06 00:24

Jeg har mistet min Microsoft Media Center 2005 disc 1, jeg er vist et rodehoved.
Hvordan kan jeg finde denne software, jeg har jo kode og disc 2, samt 2 andre CD,er fra leverencen.
Hvis jeg fandt en ejer, jeg kunne laane disc 1 af, ville det mon fungere.

Det er fordi mit bundkort , Asrock 939Dual/Sata2, har smadret softwaren til bl. a. CD/rom drevet, ved at jeg kobler usb kabel fra en usb enhed med egen netdel til PC,en og derfor vil jeg genindstallere softwaren og se om jeg er n'dt til at udskifte bundkortet eller der er en anden mulighed.
Mvh Richardt

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-06 04:04

Prøv at kontakte Microsoft , gætte at de giver dig en ny, da du jo har resten.
http://www.microsoft.com/danmark/

Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 31-10-06 21:05

Tak for svaret natmaden.
Jeg har sendt en mail til Microsoft,DK, og de svarede at jeg skullehenvende mig til den forhandler, her SHG.dk , der har solgt mig pakken med Media Center Edition og bede dem om at købe en disc til mig, nok ca. 50-100 kr.
Det er helt fint og tak for svaret.
Mvh Jens Richardt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-06 03:02

Glæder mig, og selv tak !
Jeg havde nu regnet med at de selv ville sende den til dig!
Men godt at der var en løsning

Kommentar
Fra : jmajvig

Dato : 31-01-07 19:02

Hej richardt

Jeg har lige købt windows media center 2005, men kan ikke finde ud af få den på dansk,

har du det på dei ??