/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Mad kurv
Fra : RaB
Vist : 663 gange
100 point
Dato : 22-10-06 22:20

Har hørt om man kan få leveret en mad kurv 1 gang om ugen. Hvor man for alt til at lave aftensmad i en hel ugen. Nogle der ved hvor det er fra.?? i må gerne tilføje nogle links.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 22:34

du tænker nok på frelsen hær der udleverer mad - (nemlig både til varmt og koldt )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 22:36

eller ????

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 22-10-06 22:37

nej dog ikke.. mener coop danmark køre med det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 22:40

prøv at søge på ugepakke

Kommentar
Fra : Bettina78

Dato : 22-10-06 22:49

Hejsa RaB

Måske mener du http://www.aarstiderne.com/

De kører ihvertfald dette koncept med "kurve-udbringning" til en uge af gangen, som man selv kan sammensætte efter behov.

Mvh. Bettina

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 22:51

årstiderne har kun frugt og grønt

Kommentar
Fra : Bettina78

Dato : 22-10-06 23:03

Hey Mirit
man kan altså både bestille
Frugt
Grønt
fisk
brød
ost vin kolonial
osv.

mvh. Bettina

(tjek øverst på deres hjemmeside)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-10-06 23:08

"Aarstiderne"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-06 23:31
Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 23-10-06 09:49

Du har ret i, at der findes ét eller andet koncept, hvor man kan få bragt en madvare-kurv ud med opskrifter samt råvarer til en hel uge. Det har jeg også hørt om, hvis det eller er det du tænker på?
Men jeg ved desværre ikke, hvad firmaet hedder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 09:54

Axelise, er det måske det der er nævnt i mit link kl 23.31???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 10:30

Maden kommer i særlige kølekasser og kan holde sig udenfor til kl. 23
Herefter kan den holde sig i yderligere 3 dage , når du opbevarer den efter anvisningerne

Det er nogle korte uger

Bortset fra det har ALLE kommuner da madudbringning......

I mange småkommuner er det den "lokale" kro der bringer ud...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 10:34

Din lokale slagter vil med sikkerhed også gerne hjælpe dig med en "færdigpakke" - også selvom den skal indeholde ting han "ikke lige" forhandler normalt, såsom grøntsager....

Din lokale brugs ligeledes....

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-10-06 11:18
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-10-06 12:42

Vi har en købmand henne på hjørnet, som bringer ud - hvis der er en vare, han ikke har, skaffer han den.

Århus

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-06 12:47

Vi finder nok aldig ud af, om RaB kan bruge nogle af forslagene, 174 ubesvarede spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-06 13:05

Går nok sulten rundt på gaden

Kommentar
Fra : Bettina78

Dato : 23-10-06 16:18

*LOL*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-10-06 16:20

Og besøger af og til en netcafé...