/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dobbeltklik - ingen reaktion
Fra : HansJensen41
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 22-10-06 19:47

Hvad kan det skyldes, og hvad kan jeg gøre?

Min IBM thinkpad reagerer pludselig ikke på dobbeltklik.
Jeg skal åbne alt via højreklik.

Genstart hjælper ikke, og da det er en gammel, arvet bærbar, er der næppe hjælp at hente hos IBM.

Den kom til mig med win98,2nd og jeg har installeret office 2000.

Kan heller ikke få den på nettet med det medfølgende 32-bits indstikskort, men det skal jeg nu nok finde ud af.
Det er mere irriterende med det manglende dobbeltklik.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 19:59

i mappeindstillinger kan du forandre måden at klikke på - hvis den ikke KAN dobbeltklikke så kan du måske vælge enkeltklik i stedet (også nemmere)

åbn dokumenter - funktioner - mappeindstillinger - og prøv dig frem med prikkerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 20:03

ps - det KAN også være enten musen der er defekt/snavset - eller hastigheden på dobbeltklik der skal sættes op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 20:05

kontrolpanet - mus - knapper til sidste

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 22-10-06 20:06

(hvis du bruger mus )

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 23-10-06 12:29

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-06 14:34

synes du bare du skulle lukke spørgsmålet eller har du fundet løsningen ???