/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
NOKIA 3410 GRÆSK!!!!
Fra : dhmoelsted
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 22-10-06 17:24

jeg har en nokia 3410 som jeg har fået af en bekendt i grækenland, teksten er selvf. på græsk kan sådan en "tunes" til at kunne dansk eller skandinavisk engelsk kan ikke bruges...nb funker med mit danske pin , men på det forkerte sprog

Kommentar
Fra : slambert

Dato : 22-10-06 17:29

Ja, det bør den kunne. Min gamle 3310 præsterede selv at trykke sig frem til, at teksten skulle være på tyrkisk, mens den lå i min taske!!! Da jeg ikke liiiige kunne overskue det sprog, tog jeg den med ned til en radioforretning, hvor ekspedienten heldigvis vidste, hvor i menuen, man gjorde det. Og så lærte jeg at låse tastaturet .

Om den har dansk indbygget, når den oprindeligt er solgt i Grækenland, ved jeg selvsagt ikke - men forsøg Fona eller Merlin eller lign. og sig, der er sket det samme for dig.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 210 point
Dato : 22-10-06 17:47

http://www.unlockpriser.dk/?page=8 find en unlocker nær dig de kan indlæse dansk software på din mobilos

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-10-06 20:11

Tak for svaret rotw.lyder da fornuftigt ,troede de unlocker ikke kunne håndtere softvare