/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
GPS - længde- og breddegrad
Fra : eldal
Vist : 1105 gange
100 point
Dato : 22-10-06 14:32

hej Alle

Hvem kan hjælpe mig med at finde en side på nettet hvor jeg kan indtaste længde- og breddegrad så jeg kan fidne den nøjagtige adresse.

Jeg har en satelitovervågning hvor jeg kan få en besked retur på sms,hvor bilen er.

Derfor har jeg brug for at finde en side på nettet hvor ejg indtaster disse oplysninger og fluks kommer adressen frem på et kort.
Jeg har tidligere brugt følgende side - http://www.mapquest.com/maps/main.adp?formtype=latlong&cat=&address=&city=&state=&zipcode=

men den er ikke virksom mere.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig videre.

hey så længe
eldal

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-06 15:08
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-10-06 19:17

Hvis det kun er til en enkelt position kan kordinater slås op i mange kortbøger.
Lademann kort over Danmark har dem
Det levende Danmarkskort fra kort og mattrikelstyrelsen har dem også.
På søkort er det også.
En www adresse har je dog ikke.
mvh Benjamin