/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende .DLL fil
Fra : HansT
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 22-10-06 07:23

Jeg får følgende fejl under programstart:

Filen Bootvis.exe er sammenkædet med en manglende exportfil
Kernel32.DLL : Global memory status Ex.

er der en der har et løsningsforslag, jeg kører Windows 98 med de sidste rettelser.

på forhånd tak hanst

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-10-06 07:36

Måske kan du finde en løsning her>
http://www.wintip.dk/hotspots/em/em2.htm

Denne fil Bootvis.exe <er da et program der bruges i winXP til at samkordinerer opstarts filer for en hurtigere opstart(optimal udlægning af opstarts filer)
en ide kan være at fjerne programmet pluds de filer den har genereret(søg på bootvis)
Bootvis.exe kan ikke bruges på win 98.
Har du installeret Bootvis.exe???
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-10-06 07:40
Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-10-06 08:58

Kopier nedenst. adresse og prøv om du kan få hjælp på den side.

http://www.dll-files.com/suggest.php

mvh

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 22-10-06 17:01

Prøv at geninstallere det program som du åbner når den kommer med fejlen.