/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
sims køre ikke
Fra : risvej07
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 21-10-06 15:33

mit sims gik pludseligt i stå efter at jeg installerede det nye pats. jeg har lavet en systemgendannelse og slettet hele sims og installeret det igen. men nu vil den opdatere fra cd4, men når jeg sætter cd4 i lukker compurteren hele instalationen ned?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-06 15:57

nu skriver du ikke om det er sims 1 eller 2 - men i hvertfald.........

Umiddelbart lyder det til at du ikke har fået afinstalleret alt i registreringsbasen. På din pc eller på din cd ligger der en fil der heddererazer der afinstallerer alt fra spillet så du kan installere det hele igen (du vil med garanti få den besked hvis du kontakter ea games)

Efter at have brugt den kører dit spil igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-06 19:08

ps.. husk at køre vedligholdelse godt og grundigt og ofte - ellers kommer du i samme situation og kan ikke køre spillet - det opfordrer ea games faktisk også til hvis du læser på coveret

Accepteret svar
Fra : den_bedste30

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-06 20:06

du skal huske at afstalere alt fra spillet inden du instalerer det igen du skal gå ind i denne computer og så i og hvis du har windows XP så i venstre side af vinduet står kontrolanel så trykker du på den og helt ude i venstre side står den kontrolpanel og nedeunder den står den enten skift til kategorivisning eller skift til klassisk visning og hvis der står skift til kategorivisning så skal du gå i bunden af side m trykke på tilføj fjern programmer og så åbner der et vindue hvår der står alle dine programmer så finder du the sims og trykker på det og så trykker du på rediger/fjern og så afinstalerer den the sms

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 31-10-06 20:46

Tak for svaret den_bedste30.

Kommentar
Fra : den_bedste30

Dato : 01-11-06 13:19

virkede det

Kommentar
Fra : den_bedste30

Dato : 01-11-06 13:22

jeg er glad for at kunne hjælpe jeg vill høre om det hjalp om du kunne bagefter men hvis du har brug for hjælp så sig til jeg hjælper gerne og hvis du her et problem så sig til så skal jeg se hvad jeg kan gøre