/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke sende email
Fra : BerndJ
Vist : 8595 gange
300 point
Dato : 21-10-06 14:09

Kan "pludselig" kun modtage men ikke sende email via OutlookExpress (har ikke lavet om på indstillingerne, men måske vores børn ??). Får følgende fejlmelding:

"Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto: 'post.tele.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E"

Er der nogen som kan guide mig til at løse problemet?? På forhånd mange tak!!


 
 
Kommentar
Fra : iah


Dato : 21-10-06 14:17

Mulig løsning:

Du kan løse problemet ved at skifte SMTP-server for din e-mail-konto, så du i stedet anvender MSN SMTP-serveren. Sådan gøres det: 1. Åbn Outlook Express, og klik på Konti i menuen Funktioner.
2. Klik på fanen Post, vælg den konto, du vil ændre, og klik derefter på knappen Egenskaber.
3. Klik på fanen Servere.
4. Under Serveroplysninger skal du slette den indgang, der er i feltet Udgående post (SMTP), og derefter skrive smtp.email.msn.com.
5. Under Server til udgående post skal du klikke for at markere afkrydsningsfeltet Min server kræver godkendelse, og derefter klikke på knappen Indstillinger.
6. Klik på Log på ved hjælp af under Logonoplysninger.
7. I feltet Kontonavn skal du skrive MSN-medlems-id (alt inden at-tegnet (@) i MSN-e-mail-adresse).
8. Skriv adgangskoden til din MSN-konto i feltet Adgangskode.
9. Klik for at markere afkrydsningsfeltet Log på med godkendelse af sikker adgangskode.
10. Klik på OK for at lukke dialogboksen Server til udgående post.
11. Klik på OK for at lukke dialogboksen Egenskaber for <e-mail-konto>.
12. Klik på Luk.

IAH




Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 21-10-06 14:19

Jeg kan se du har TDC forbindelse, prøv at hente og køre Netsupport, den burde løse dine problemer: http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_z_ns også eventuelle fejl i mail opsætning

Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 21-10-06 14:28

Netsupport er den god løsning der virker hvergang med OE.

Ellers er der lidt her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/flaglist.php?id=2097

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 310 point
Dato : 21-10-06 14:53

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P56022&_nfls=false

følg denne vejledning så kan du samtidig se om du har fået forandret dine indstillinger

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 21-10-06 15:20

ps... hvis du sætter op efter mit link og har tdc bredbånd - så husk at gå ind i funktioner - konti - egenskaber og under fanebladet servere skal du sætte hak i "min server kræver godkendelse"


Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 21-10-06 16:06

Miritdk:Hvis spørgeren har TDC bredbånd, klarer Netsupport alt det du skriver automatisk

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 21-10-06 16:22

o.v.n - det plejer den - men jeg har netop lidt erfaring med at netop godkendelse af server af og til ikke lige sætter sig - derfor min bemærkning

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ


Dato : 21-10-06 19:39

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 21-10-06 19:48

selvtak

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177424
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407901
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste