/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Utroligt ik??
Fra : Klumme
Vist : 1065 gange
50 point
Dato : 21-10-06 00:18

http://politiken.dk/udland/article188753.ece

Der er dælme nogen, der lever sig mere ind i det end godt er LOOOL

Nåå ja...... men selv på Kandu har vi jo set et par stykker eller 3, der retorisk har taget tilløb til samme metoder, selv om det nok bare er tomme ord.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-10-06 01:36

Jeg er mere overrasket over at det ikke er sket før.
Jeg har set folk i danske fora love hinanden bank IRL.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-06 01:40

Det er bare så latterligt, og siger enormt meget om de brugere som ter sog sådan.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 21-10-06 05:05

Mere uhyggeligt end genudsende det her
skulle lige labe en PC, for den lukkede afd.

islam eller FUK hvem er herre i eget hjem.
kan no more, lægen kommer,,,pilletid

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-10-06 09:55

Jeg kan godt forstå, at du bliver nervøs "Klumme" - Du er jo ikke ligefrem kendt for at være den mest diplomatiske debatør.

Så husk at kigge i dørspionen næste gang nogen banker på døren.
Det behøver ikke at være en økse - det kan være en motorsav.

God weekend.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 21-10-06 11:25

Det er da også noget af en bedrift at køre hele 110 km i raseri, uden at komme til at overveje om man måske handler lidt overilet... Siger nok mere om personen end om debatten.

(Jeg kan godt li dit nye ikon, Brokke44)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-06 11:38

Kandu er vel ikke en undtagelse, men her opnår man indtil videre kun en BL eller mangler der nogle brugere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-06 03:01

Ahhh Brokke.

Min "angst" for at det ikke skulle blive lyst i morgen er større end min "angst" for disse misbrugerfnatmider med deres lallende trusler fører sig frem med her. Jeg ville bare påvise, at der flere gange har været skrivende tiltag til den slags fra dårligt fungerende brugere. At det er en prut i en spand vand, er jeg ikke i tvivl om.

Jeg husker for lang tid tilbage, at en vis landsbytosse - arnefuckingpunktumjakobsen.....LOOOL....
førte sig frem og lovede røvfuld til hver og een der ikke lige dansede efter hans pibe. Det bør holdes nede, og man tror det er løgn, men fjolset lærte vist af det, for han har ikke på det sidste, mig bekendt, spillet med sine polioramte armmuskler, men nøjes med at åbne hans sildekasse af en muind. Men det kan sandelig osse være slemt nok

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-10-06 00:32

Citat
Det er da også noget af en bedrift at køre hele 110 km i raseri, uden at komme til at overveje om man måske handler lidt overilet...

Ja

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-10-06 00:34

Citat
eller mangler der nogle brugere

Det vil jeg straks undersøge LOOOL

Kommentar
Fra : superduperko

Dato : 15-11-06 16:08

Det er fuldstændig åndsvagt... Man har vel sine meninger, og dem har man også lov til at udtrykke...!

Godt Danmark har en glimrende lov i det felt...! Elsker at kunne sige min mening

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-06 17:31

Ja ja ja ja, jeg ved det ikke er emnet i denne smalltalk, men "Der er penge i lortet "

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=484844/

Citat
Notesbøger, vifter, bogmærker og nøglehængere lavet af pandalort

Det kunne måske være en ide til iværksættere m.v. Brug jeres lort fornuftigt, sælg det i stedet for at skylle det ud

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-06 14:00

Tak for svaret sofus.dk.

Citat
Mere uhyggeligt end genudsende det her
skulle lige labe en PC, for den lukkede afd.

islam eller FUK hvem er herre i eget hjem.
kan no more, lægen kommer,,,pilletid

Mage til hjernedødt bavl skal man lede længe efter, men okay...... det er julemåned, så for at være lidt rar ved en syg, skal han ha' point i denne tråd LOOOL

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 05-12-06 14:43

Jamen så Glædelig jul, da...