/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
PIN kode til trådløs telefon
Fra : ctrs
Vist : 1162 gange
500 point
Dato : 20-10-06 21:15

Jeg har en Digital Trådløs Telefon
Panasonic KX-TCD705DM
jeg har glemt PIN koden
er der noget at gøre ved det,
jeg kan godt bruge den,
men der er nogle ting jeg ikke kan ændre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 21:16

ring til din udbyder så får du hjælp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-10-06 21:59

http://www.kmeuk.co.uk/customerservicesite/Manuals/705/705DMvZA.pdf

side 41 , men tvivler på at der er åbent på nuværende tidspunkt.

Der kan spares mange penge på at ha' en pinkode på telefonen, og den behøver ikke at være trådløs (telefonen).

Men hvad er det din telefon ikke kan på grund af manglende pinkode?

Kommentar
Fra : ctrs

Dato : 21-10-06 20:31

jeg har brug for en som kan hjælpe , uden at jeg skal have fat i andre,
udbyder kan ikke hjælpe,
og i manualen står der at jeg skal have fat i Panasonic forhandler.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-06 20:38

Med mindre du selv har ændret pinkoden - så kan du sandsynligvis læse det i manualen til telefonen - ellers prøv at taste 1234 eller 0000

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-06 20:42

På side 41 i ans links står der at fabriksindstillingen er 0000

//bentjuul

Kommentar
Fra : ctrs

Dato : 21-10-06 21:27

jeg har selv ændrede pin koden,
men har glemt den...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-06 21:43

Så står der i manualen at du skal henvende dig til producenten og jeg tror ikke at der hjælp at hente herinde, desværre.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-06 21:59

Du må vente til på mandag og rette henvendelse til producent/forhandler i åbningstiden.

Hvis manualen ikke er til hjælp, så er der jo ikke andet at gøre.

Men hvis du godt kan bruge telefonen, men enkelte ting den ikke kan, så kan du vel vente til på mandag.