/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Manglende print.
Fra : marcussen1
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 20-10-06 18:00

Problemet er følgende: De sidste bogstaver/ord i højre side mangler på papiret når jeg f.eks printer en webside ud. Jeg har 2 forskellige printere, en Lexmark 3 i een, blæk, og en Samsung laserprinter og det er det samme problem med dem begge. Der sikkert andre, der kender det.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 20-10-06 18:36

Print i landskabs måde (papir ligger ned)...

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 20-10-06 18:38

Hvordan skal det forståes?

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 20-10-06 18:47

Det fleste printer har mulighed for ar print i landskabs måde i stedet for portræt måde, som er standardt på de fleste af printer. Det skal indstilles i printer opstilling.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-06 19:16

Grunden til at det ikke er det hele der kommer med på papiret er at siden er for bred, der for skal du vælge "landskab" eller Liggende papir når du printer som Coliniiii ganske rigtig er kommet med.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-10-06 19:20

filer > udskriv > og så skal du surfe lidt rund i indstillinger.
(Hver printer har sin måde at indstille på)
Der kan være mulighed for at tilpasse til papir
stående / liggende eller højformat / tværformat......... hvor der skrives på højkant eller på tværs af papiret

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 20-10-06 20:29

Tak for svaret Fijala.