/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
geforce4 ti 4200 128ram
Fra : ozzyrab
Vist : 352 gange
80 point
Dato : 01-01-03 21:26

jeg har lige hentet den ny driver på nvidia hjemmeside, til min grafik kort. men hvorfor skriver den det her når jeg installere driven :Softwaren, du installerertil følgende hardware: Nvidia geforce4 Ti 4200. Har ikke bestået testen til kontrol af kompatibiliteten med windowsXP, der kræves, for at produktet kan bære windows-logoet.?? jeg har XP.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 01-01-03 21:30

Det gjorde min også da jeg installerede mine drivere, men du skal bare klikke på "forsæt" det gjorde jeg og mit grafikkortet kører fint af den grund.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 90 point
Dato : 01-01-03 21:32

Er det til en server som bare ikke må gå noget som helst galt med, så kan det ikke anbefales

Men er det til en alm hjemmecomputer, så er det nok det sted (graffikkort) hvor man er nødt til at tage denne chance en gang imellem.

Skulle der gå noget galt, hvilket der sjældent gør, så tryk F8 under opstarten. Den starter så op i fejlsikret tilstand, og du kan så afinstallere den igen

Godkendelse af svar
Fra : ozzyrab

Dato : 01-01-03 21:42

Tak for svaret Uffe29.