/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Papirtryk af elektronisk foto?
Fra : cristian2
Vist : 711 gange
20 point
Dato : 20-10-06 12:28

Jeg vil gerne have nogle af vore elektroniske fotos fremkaldt på rigtigt fotopapir. Hvad er den mest fordelagtige måde at gøre det på?

Jeg har hørt at man kan sende sine billeder via nettet eller på cd med posten til bestemte adresser som foretager papirtryk til billige penge.

Er der nogen der kender noget til det?
Og gerne, hvad jeg netop IKKE skal gøre?

Mange tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Ladamm

Dato : 20-10-06 12:33

Der er mange forretninger der tilbyder at man kan sende sine billeder ind online. Føtex, Bilka osv.

For tiden bruger vi Elgiganten, da man kan få billeder fremkaldt for 50 øre stykket og der er ikke noget opstartsgebyr.. Det koster dog 30 kr at få billederne sendt, men hvis man bor i nærheden af en kan man hente dem gratis.

Elgiganten har et program man kan hente på deres hjemmeside og så uploade billederne til dem..

God fornøjelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-06 12:45

Alternativt har de fleste varehuse, merlin, fona osv opstillet automater der kan gøre det på stedet.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 20-10-06 12:48

Vi har brugt Bilka, som laver meget gode aftryk til rimelige priser - ingen startgebyr, kan sendes over nettet eller afleveres på cd i butikken. Billederne kan bageffter hentes i Bilka.
http://asp03.photoprintit.de/microsite/10021/index.php?activex=1&customerid=10021
Mvh. Fleng

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 30 point
Dato : 20-10-06 13:12

El-giganten er nok billigst, men hvis du ikke lige bor i nærheden af en sådanne, laver photo-care også til rimlige priser (opstart Kr.10,00) og vistnok 99 øre pr. stk.
Bare tag dit memorykort med, eller brænd dem over på en CD-ROM.
LAD VÆRE med at formindske billederne. Jo størrere opløsning, jo bedre papirbilleder.
Photo-care modtager også på e-mail, men det kan hurtigt blive for stor en mail at sende.

MVH

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 20-10-06 16:28

www.
Foetex.dk

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 30-10-06 11:05

Tak for svaret viskinge.